we hebben onlangs een nieuw en innoverend project gestart via internet, we verkopen advertenties en voeren doeltreffende campagnes via opt-in mail adressen van geïnteresserde consumenten. We hebben er zo op dit moment 3 miljoen die we zelf verzameld hebben.
Onze advertenties kunnen via een intelligent systeem opgezocht worden, via verschillende manier en de prijs is relatief laag.
Mijn vraag hierbij is, hoe kunnen we die advertenties het beste verkopen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Lucas_C
Lucas_C
Beste ondernemers,
we hebben onlangs een nieuw en innoverend project gestart via internet, we verkopen advertenties en voeren doeltreffende campagnes via opt-in mail adressen van geïnteresserde consumenten. We hebben er zo op dit moment 3 miljoen die we zelf verzameld hebben.
Onze advertenties kunnen via een intelligent systeem opgezocht worden, via verschillende manier en de prijs is relatief laag.
Mijn vraag hierbij is, hoe kunnen we die advertenties het beste verkopen?
- via een media agency , zo ja, welke?
- via de pers?
Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt
Mvg,
Lucas
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8596-reclameverkoop-hoe-en-waar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag