Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paulinebr
paulinebr
ok ok ik lees weinig positiefs over hoe jullie denken over advertentie verkopers.... ;)
ik ben dus bezig met een gids en ga alle potentiele klanten straks bellen voor een afspraak voor een (kort) verkoop gesprek.
let op: ik zeg duidelijk verkoop gesprek want dat geleuter over hoe vrijblijvend iets is is natuurlijk onzin. mijn einddoel is verkopen...
iedereen waar ik nu kom ( voor mijn werkgever nog) weet waarom ik langs kom.
maar....
als ze willen nadenken....prima, graag. dan nemen ze ook geen overhaaste beslissing waar ze morgen spijt van krijgen.
nu mijn vraag: hoe willen jullie als ondernemers benaderd worden?
wat ervaren jullie als vervelend of tewel aan de telefoon als tijdens een verkoopgesprek.
ik werk nu in een andere markt dan dat ik straks zelf ga doen. nu meer 'particulier' en straks meer de profs.
dus laat maar horen....
pauline
altijd eigen baas willen zijn, gewoon een keer DOEN
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9036-benaderen-voor-advertenties/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag