Gast Verwijderd account Geplaatst: 13 juni 2006 Geplaatst: 13 juni 2006 Gast Verwijderd account Guests De techniek op internetgebied gaat aardig rap... Hoe hou je als eenpitter je kennis op pijl? Welke websites, blogs of cursussen volg je? [titel verduidelijkt - mod] Link naar reactie
0 TomH Geplaatst: 17 juni 2006 Geplaatst: 17 juni 2006 TomH Senior 82 0 * tweakers.net * emerce.nl * marketingfacts.nl * blueace.nl * 37signals.com/svn * techcrunch.com * digg.com Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 17 juni 2006 Geplaatst: 17 juni 2006 perry Legend 2k 34 Ben lid van oreily bookstore. Kun je periodiek 10 verschillende boeken online lezen voor een bedrag van zo'n 120 euro per jaar. Erg handig, met name ook om voorbeeld scriptjes te te copy en pasten en even snel wat uit te proberen. Boeken die je veel gebruikt ...koop je uiteindelijk, bespaard je miskoop of gewoon even heel snel op iets kunnen inlezen.. http://safari.oreilly.com/ Perry Link naar reactie
0 Ilja van Roon Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Ilja van Roon Legend 877 3 [zondagmelig]Ik hoor steeds meer over dit 'e-mail' gebeuren. Misschien dat ik daar ook eens wat mee moet.[/zondagmelig] Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing. Link naar reactie
0 AngelaH Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 AngelaH Senior 44 1 frankwatching.com (voor méér updates zie de links onderaan de FW site) En verder: Hyped.nl dutchcowboys.nl Link naar reactie
0 mkbgaatonline Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 mkbgaatonline Junior 15 0 www.devarticles.com - geschikt voor programmeurs en marketeers. MKB Gaat Online ontwerpt en ontwikkelt betaalbare websites, zowel voor het MKB als particulieren. www.mkbgaatonline.nl Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 18 juni 2006 Geplaatst: 18 juni 2006 Christine Legend 5,5k 321 " post="89762" timestamp="1150183445"] De techniek op internetgebied gaat aardig rap... Geez.. goed dat je't zegt. En hou je vast: de prognose is dat het steeds rapper gaat. Landbouwrevolutie in millennia, industriele revolutie in eeuwen, TV/vliegtuig/telefoon in decennia, internet/mobiele telefoon in jaren, volgende move gaat in maanden. Met een goed anglicisme: denk erover! christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 R.I.P. | Peter Bonjernoor Retired Mod 8,7k 582 " post="89762" timestamp="1150183445"] De techniek op internetgebied gaat aardig rap... Ja, als dat zo doorgaat kan het nog wel eens iets groots gaan worden, dat internet! ;) Ik houd zelf niet echt blogs of zo bij - ik lees zo hier en daar in het internetnieuws iets, en ga daar dan naar zoeken. IN MEMORIAM Link naar reactie
0 willemj Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 willemj Legend 3,3k 192 Geez.. goed dat je't zegt. En hou je vast: de prognose is dat het steeds rapper gaat. Landbouwrevolutie in millennia, industriele revolutie in eeuwen, TV/vliegtuig/telefoon in decennia, internet/mobiele telefoon in jaren, volgende move gaat in maanden. Met een goed anglicisme: denk erover! Het mag van mij best wat rapper gaan. W3C heeft bijvoorbeeld in oktober 2003 de specs opgezet voor xforms, een betere variant voor formulieren. Nog nauwelijks ondersteund dus doen we het met de formulieren van HTML 4.01 en XHTML uit 1997. In Internet Explorer 7 zit nog geen ondersteuning en gezien het feit dat deze nieuwe versie zo'n 5 jaar op zich heeft laten wachten kan ondersteuning nog wel even duren. Om dit slakkegangetje bij te houden lees ik: Boeken op Safari (tip zoals Perry al aangeeft) IBM developerswork http://www-128.ibm.com/developerworks/ Sourcecode van o.a. Googles producten DrDobbs W3C site hele berg weblogs Link naar reactie
0 WelleKe Geplaatst: 19 juni 2006 Geplaatst: 19 juni 2006 WelleKe Legend 1,5k 8 Wat ik doe? Veel praten met andere ondernemers en mensen uit de branche. Juist door gesprekken over toepassingen krijg ik helder wat je met bepaalde technieken concreet kunt doen. Verder houd ik o.a. Marketingfacts bij voor actueel nieuws. Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar! Link naar reactie
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
De techniek op internetgebied gaat aardig rap...
Hoe hou je als eenpitter je kennis op pijl? Welke websites, blogs of cursussen volg je?
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag