Op 37Signals staat een aardig stuk over productiviteit en ‘getting in too much touch’. Erg herkenbaar allemaal, ook nav een post van Annedien niet zo lang geleden volgens mij.
Being productive isn’t something that just happens. You don’t just sit down and be productive. Real productivity takes time. It’s a process. You make your way into it. Sometimes it takes 15 minutes or a half hour or an hour or more to really get in that zone. And when you’re in that zone you are actually getting real work done. But once you get knocked out of that zone it takes a real toll on you. You go from highly productive to annoyed.
Mijn concrete vragen: Hebben de ondernemers hier een intern communicatiebeleid, waarbij het constant verbonden zijn actief wordt ontmoedigd? Hoeveel van jullie hebben op de werkvloer nog computers staan die niet verbonden zijn met internet?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AmazingMinds
AmazingMinds
Op 37Signals staat een aardig stuk over productiviteit en ‘getting in too much touch’. Erg herkenbaar allemaal, ook nav een post van Annedien niet zo lang geleden volgens mij.
Meer over het verhaal hier.
Mijn concrete vragen: Hebben de ondernemers hier een intern communicatiebeleid, waarbij het constant verbonden zijn actief wordt ontmoedigd? Hoeveel van jullie hebben op de werkvloer nog computers staan die niet verbonden zijn met internet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9121-samenwerking-en-connectiviteit-als-productiviteitskiller/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag