Zoals misschien sommigen wel weten ben ik bezig met het concept StudentDrive www.studentdrive.nl ;D
Maar ik heb een vraag, en met jullie ervaring is dit misschien makkelijk te beantwoorden.
Het benaderen van potentiële klanten is voor vele bedrijven redelijk lastig. Waar moet met beginnen, wat is de beste manier om in contact te komen met deze potentiële klanten, is een mailing niet gewoon veel te afgezaagd?
En wat als een ondernemer weinig budget heeft om hier werk van te maken...
Wat is jullie tip, hoe kom je effectief in contact met potentiële klanten
(in mijn geval het bedrijfsleven dat geïnteresseerd is in adverteren op de auto's)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
G.Bos
G.Bos
Geachte bezoekers van Higherlevel...
Zoals misschien sommigen wel weten ben ik bezig met het concept StudentDrive www.studentdrive.nl ;D
Maar ik heb een vraag, en met jullie ervaring is dit misschien makkelijk te beantwoorden.
Het benaderen van potentiële klanten is voor vele bedrijven redelijk lastig. Waar moet met beginnen, wat is de beste manier om in contact te komen met deze potentiële klanten, is een mailing niet gewoon veel te afgezaagd?
En wat als een ondernemer weinig budget heeft om hier werk van te maken...
Wat is jullie tip, hoe kom je effectief in contact met potentiële klanten
(in mijn geval het bedrijfsleven dat geïnteresseerd is in adverteren op de auto's)
??? ??? ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9128-contact-maken-met-potentiele-klanten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag