Ik ben 20 jaar en wil een bedrijfsnaam (in eerste instantie wel voor freelance gebruik maar later misschien ook producten) verzinnen. ik heb er niet zo zeer eentje nodig, alleen voor mijn website die ik op wil zetten.
Ik ben een ontwikkelaar zou je kunnen zeggen, ik doe van alles, desktop software tot webapplicaties en websites ontwikkelen, dan voornamelijk de programmatuur en databases. Ik heb al de nodige ervaring, en heb al 3 vaste klanten. maar nu is het tijd om een goede website voor mijzelf in de toekomst op te zetten, en daar heb ik een bedrijfsnaam voor nodig, die er vroeg of laat toch wel moet komen.
ik wil dat mijn bedrijfsnaam net als mijn streven in mijn werk de volgende dingen uitstraalt:
- perfectie
- flexibiliteit
- maatwerk
- alles is mogelijk, ik verkoop geen nee
ik heb hier al wat slogans voor verzonnen:
Perfection and flexibility at a custom level
Perfectie en flexibiliteit op maat
ik zat ook te denken om woorden zoals dev (van development) erin te gebruiken maar eigenlijk is dat te technisch, daar hebben de meeste klanten niets mee.
ik heb hier al de nodige tijd aan besteed, maar meer dan wat slogans is er niet uitgekomen :(
iemand nog ideeen met de eerder genoemde steekwoorden?
ik heet trouwens Roland, en studeer nu Technische Informatica.
alvast bedankt voor het meedenken!
(mochten jullie het nodig vinden dit bericht ook op de hoop te gooien bij het verzameltopic voor bedrijfsnamen dan is dat ook prima. maar ik dacht misschien verdient het een eigen topic omdat dit een wat serieuzere post is in vergelijking tot de posts in het verzameltopic ;) )
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Swing
Swing
Hallo
Ik ben 20 jaar en wil een bedrijfsnaam (in eerste instantie wel voor freelance gebruik maar later misschien ook producten) verzinnen. ik heb er niet zo zeer eentje nodig, alleen voor mijn website die ik op wil zetten.
Ik ben een ontwikkelaar zou je kunnen zeggen, ik doe van alles, desktop software tot webapplicaties en websites ontwikkelen, dan voornamelijk de programmatuur en databases. Ik heb al de nodige ervaring, en heb al 3 vaste klanten. maar nu is het tijd om een goede website voor mijzelf in de toekomst op te zetten, en daar heb ik een bedrijfsnaam voor nodig, die er vroeg of laat toch wel moet komen.
ik wil dat mijn bedrijfsnaam net als mijn streven in mijn werk de volgende dingen uitstraalt:
- perfectie
- flexibiliteit
- maatwerk
- alles is mogelijk, ik verkoop geen nee
ik heb hier al wat slogans voor verzonnen:
Perfection and flexibility at a custom level
Perfectie en flexibiliteit op maat
ik zat ook te denken om woorden zoals dev (van development) erin te gebruiken maar eigenlijk is dat te technisch, daar hebben de meeste klanten niets mee.
ik heb hier al de nodige tijd aan besteed, maar meer dan wat slogans is er niet uitgekomen :(
iemand nog ideeen met de eerder genoemde steekwoorden?
ik heet trouwens Roland, en studeer nu Technische Informatica.
alvast bedankt voor het meedenken!
(mochten jullie het nodig vinden dit bericht ook op de hoop te gooien bij het verzameltopic voor bedrijfsnamen dan is dat ook prima. maar ik dacht misschien verdient het een eigen topic omdat dit een wat serieuzere post is in vergelijking tot de posts in het verzameltopic ;) )
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9196-bedrijfsnaam-op-basis-van-mijn-streven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag