Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bulli
bulli
Ik zit met het volgende. Onze firma heeft meerdere handelsnamen en bij iedere handelsnaam gebruiken wij een aparte bankrekening en aparte boekhouding.
Nu is het zo, dat een factuur van handelsnaam X betaald is vanaf de bankrekening van handelsnaam Y.
De faktuur staat dus in de boekhouding van X en de betaling staat in de boekhouding van Y.
Hoe moet ik dit boekhoudkundig verwerken zodat alles 'glad loopt'?
Ik kom er niet uit. Misschien is het wel heel simpel.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9255-gebruik-2-aparte-bankrekeningen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag