Ik ben geen belastingexpert of zo, maar zit met mijn toko (Internet) wel op de Antillen.
Niet dat ik er permanent woon of zo, maar ik zie er alleen maar voordelen.
Wist je dat je hier maar 2% belasting hoeft te betalen??
Ik ben benieuwd of jullie er wel eens over hebben nagedacht en wat jullie er van vinden. Mijn vrienden en collega's verklaarden me eerst voor gek en zien nu (ik zit er al zo'n 3 jaar) dat het werkt.
Ok, ik twijfelde in het begin ook, maar ben er nu helemaal dol op!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Hallo allemaal!
Ik ben geen belastingexpert of zo, maar zit met mijn toko (Internet) wel op de Antillen.
Niet dat ik er permanent woon of zo, maar ik zie er alleen maar voordelen.
Wist je dat je hier maar 2% belasting hoeft te betalen??
Ik ben benieuwd of jullie er wel eens over hebben nagedacht en wat jullie er van vinden. Mijn vrienden en collega's verklaarden me eerst voor gek en zien nu (ik zit er al zo'n 3 jaar) dat het werkt.
Ok, ik twijfelde in het begin ook, maar ben er nu helemaal dol op!
Betaal nu eindelijk met plezier belasting!!
Laat maar horen, ik ben benieuwd.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9513-op-naar-de-antillen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag