Ik weet niet zeker of ik dit wel op het juiste plaatsje op het forum geplaatst heb, mocht dat niet zo zijn, mijn excuses.
Een tijd geleden heb ik nagedacht over hoe ik een leuk aantal klanten zou kunnen krijgen. Ik kwam op het idee om mensen een % te betalen voor elke klant die ze mij kunnen toesturen. Maar hoe regel ik dit qua onderneming. Ik heb op dit moment een eenmanszaak, hoe regel ik dit volgens btw etc?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
..
..
Hey Higherlevel en leden!
Ik weet niet zeker of ik dit wel op het juiste plaatsje op het forum geplaatst heb, mocht dat niet zo zijn, mijn excuses.
Een tijd geleden heb ik nagedacht over hoe ik een leuk aantal klanten zou kunnen krijgen. Ik kwam op het idee om mensen een % te betalen voor elke klant die ze mij kunnen toesturen. Maar hoe regel ik dit qua onderneming. Ik heb op dit moment een eenmanszaak, hoe regel ik dit volgens btw etc?
Alvast bedankt.
Klaas Koopman, Koopman Media
Titel aangepast en naar juiste board verplaatst
....
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9567-provisie-nieuwe-klant-contact-uitbetalen-aan-priv%C3%A9persoon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag