5 jaar terug ben ik gestart als makelaar. Na 2 jaar zwarte sneeuw te zien, is het zaakje stillekes aan beginnen te draaien.
Nu 5 jaar later, gaat het stukken beter en huren we eindelijk een kantoor waar we nogal zwaar in geinvesteerd hebben.
Binnen een 2 tal weken is de opening.
Spijtig genoeg heb ik geen boekhouding meegekregen en heb ik iemand de papieren netjes aangeeft.
Net terug van de boekhouder, groot probleem, 80 000 euro winst.
Waarvan 35% op het einde van het jaar moet worden afgegeven...
Kan iemand met meer verstand van boekhouding mij even uitleggen hoe dit kan na zo'n grote investeringen? Want al de gelden steken momenteel in het kantoor en het is me een vraagteken hoe we aan 80.000 winst komen......
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
joke29
joke29
5 jaar terug ben ik gestart als makelaar. Na 2 jaar zwarte sneeuw te zien, is het zaakje stillekes aan beginnen te draaien.
Nu 5 jaar later, gaat het stukken beter en huren we eindelijk een kantoor waar we nogal zwaar in geinvesteerd hebben.
Binnen een 2 tal weken is de opening.
Spijtig genoeg heb ik geen boekhouding meegekregen en heb ik iemand de papieren netjes aangeeft.
Net terug van de boekhouder, groot probleem, 80 000 euro winst.
Waarvan 35% op het einde van het jaar moet worden afgegeven...
Kan iemand met meer verstand van boekhouding mij even uitleggen hoe dit kan na zo'n grote investeringen? Want al de gelden steken momenteel in het kantoor en het is me een vraagteken hoe we aan 80.000 winst komen......
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9935-help-ik-maak-teveel-winst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag