-
Welke zakelijke kilometers mag ik declareren?
Ik gebruik mijn privé auto ook zakelijk en registreer dan de zakelijk gereden kilometers en kan deze dan declareren voor 0,19 euro per kilometer. Nu woon ik zelf slechts 10 kilometer van de zaak, maar sinds enige tijd heb ik een LAT-relatie en overnacht ik een paar dagen in de week bij m'n vriendin. Zij woont echter 75 km van de zaak. Weet iemand welke kilometers ik nu precies mag declareren?
-
Tassen & koffers: hoe de zakelijke markt benaderen?
Zijn dat dan niet de kandidaten bij uitstek om dit aan te vragen? Zeker! Maar die klanten vinden de huidige manier van werken dus prima, anders waren ze geen klant. Maar ik ben benieuwd hoe ik andere ondernemers en bedrijven kan overtuigen om ook klant te worden. En geloof me...die groep is (momenteel nog) groter. ;)
-
Tassen & koffers: hoe de zakelijke markt benaderen?
Hoeveel van die accountantskantoren, buitendiensten, adviesbureau’s en advocaten zullen er maandelijks een bestelling gaan doen? Zijn je koffers en tassen dan zó slecht dat ze snel aan vervanging toe zijn? Dank voor je reactie! Haha nee hoor, maar ik heb nu ook enkele zakelijke klanten die vaker bestellingen plaatsen. Dan wel tassen of koffers voor nieuwe werknemers of een mooie tas als afscheidscadeau, etc. ________ quote en reactie gesplitst
-
Tassen & koffers: hoe de zakelijke markt benaderen?
Dank voor je reactie! Ik heb al wel enig onderzoek en ervaring gedaan...andere ondernemers vragen naar hun mening is daar onderdeel van.
-
Tassen & koffers: hoe de zakelijke markt benaderen?
Ik heb een online shop met vrijwel alle soorten leren tassen en koffers, zowel voor de particuliere als zakelijke markt. Nu zit ik al een tijdje te denken hoe ik die zakelijke markt beter kan bereiken, daarbij doel ik bijvoorbeeld op accountantskantoren, verkoop buitendiensten, adviesbureau’s, advocaten, etc. Voor dit soort partijen zouden o.a. laptoptassen, aktekoffers, pilotenkoffers, business trolleys, schrijfmappen en iPad sleeves interessant kunnen zijn. Belangrijk daarbij is om de vraag te stellen: “waar is behoefte aan vanuit die markt?” Bijvoorbeeld de mogelijkheid om op rekening te bestellen, korting bij grotere afname, maandelijkse verzamelfactuur waarbij werknemers zelf een eigen product kunnen uitkiezen, etc. Veel potentiële klanten oriënteren zich natuurlijk via internet, maar ik denk dat de zakelijke markt ook om een andere strategie vraagt. Een directere aanpak en actief de zakelijke klant benaderen. Maar de hamvraag is natuurlijk…”hoe dan?” Introductie e-mail sturen met een bondig overzicht van alle mogelijkheden? Brochure laten ontwerpen en per post versturen? Bedrijven bellen en vragen of de behoefte er is, waarna wellicht extra informatie via e-mail verstuurd kan worden en/of een afspraak gemaakt kan worden? Nu zitten hier hoofdzakelijk enthousiaste en gemotiveerde ondernemers, die hier vast een kritische mening en goede ideeën over hebben. Daarom heb ik twee vragen: 1. Waar hebt u als ondernemer behoefte aan? 2. Op welke manier zou u het prettig vinden om hiervoor benaderd te worden? Ik ben erg benieuwd naar de ideeën, alvast dank voor uw mening en reactie. Met vriendelijke groet, Maikel Huurneman
- Wat vinden jullie van mijn webwinkel (voor mannen)
- Zo ben je programmeur en zo ben je speelgoed importeur en distributeur
-
HL-ers met hun onderneming in de media!
Leuk zeg...proficiat! Hebben jullie actief klanten gevraagd om op jullie te stemmen?
-
"Yes !!" - vier je successen hier !
Yes!!! Afgelopen week hoogste omzet tot nu toe gehaald...op naar een nieuw record! :)
- Geslaagd!
- Advertentie verkooprobot Bedrijfsadressenwijzer
- Hoeveel uur besteed jij per week aan je bedrijf?
- Schadevergoeding fiscaal aftrekbaar?
- Schadevergoeding fiscaal aftrekbaar?
-
Marketing nieuwe website?
Een vakman kan inderdaad in elke branche 'zitten', echter richten wij ons op 'Huis & Tuin' gerelateerde branches. Er is al behoorlijk wat concurrentie op dit gebied, echter denken wij dat ons systeem beter en gebruiksvriendelijker is, voor zowel de klant als de vakbedrijven. Hierdoor hopen wij dus toch een goede positie in te kunnen nemen in deze markt.