chat-man

Junior
  • Aantal berichten

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

chat-man's trofeeën

  1. Helemaal eens! Een echte ondernemersbank en dan niet die boerenbank ;) Trouwens Visa card services heeft het naar mijn idee wel begrepen. Klantgericht, vernieuwend en efficient. Follow-up is fantastisch, werkt zelfs op de minuut precies (je kan datum en tijd aangeven). Het kan dus wel degelijk ondanks de voorzorgmaatregelen en lastige markt met fraudeurs, wanbetalers, etc.
  2. Klinkt interessant, kun je iets vertellen over de ruimtes? Zijn het losse units, vergaderruimte, prijs indicatie, m2, etc? Ook leuk is om te weten welke type bedrijven er nu zitten..thanks!
  3. Misschien is het en leuk idee om een ondernemers versie te maken van idols. In plaats van die quasie muziekkenners een paar investeerders in de jury. Paar rondes maken en uitzenden op via internet, misschien een leuk idee om bij Nebib een paar webcams te hangen... ;D Wel super leerzaam hoe andere afgekraakt worden lijkt me.
  4. Jammer dat het pas om 1100 open gaat, de ochtend lijkt me juist een belangrijk moment voor een leidsch bakkie of niet dan?
  5. Het lijkt erop alsof je er al uit volledig uit bent? Hou ons op de hoogte van je ondervindingen zou ik zeggen.
  6. Ja, waarschijnlijk omdat je al vanaf je 2de jaar daar een rekening hebt lopen?
  7. Ik vraag me af of die 'mismatch' alleen te maken heeft met het feit dat banken conservatief & terughoudend zijn (wat in principe begrijpelijk). Waar volgens mij juist die 'mismatch' ontstaat is bij de communicatie naar buiten. Daamee doel ik juist op de mediacampagnes. Neem bijvoorbeeld de postbank die aangeeft de enige bank te zijn die niet moeilijk doet tegenover ondernemers. Ik heb zelfs eens in een commercial gehoor dat je geen cijfers nodig hebt voor een lening of krediet. Ik geloof er niet veel van gebaseerd op mijn ervaringen met de postbank in het verleden. En daar gaat het om, op die manier wordt er een totaal andere situatie geschetst die in de praktijk niet overeen komt.
  8. Ik blaas even wat leven in deze draad. Lijkt me toch wel interessant om te kijken of er niet iets te doen valt in Amsterdam? Er staat geloof ik 2.000.000 m2 kantoorruimte vrij in deze mooie hoofdstad. Een kleine ruimte is niet te betalen! Als we een aantal partijen bij elkaar brengen kan het al snel heel interessant zijn. En dan lijkt me het belangrijk de bedrijven de selecteren op basis van hun business. Dan heb je niet alleen een kostenvoordeel maar ook een dienstenvoordeel. Anyone?
  9. Dat is dan inderdaad nog voordeliger en meer effectief (denk ik) dan een herinnering per post. Maar 5 cent per SMS-bericht is wel erg laag. Heb hier en daar eens geinformeerd maar dat ligt meer tegen de 10 cent aan denk ik, zeker met een laag volume. Misschien kan Roelio daar nog wat marktprijzen van noemen?
  10. @ Roelio maar het lijkt me ook mogelijk om een abonnementdienst te nemen voor de duur van het 'klant' zijn, laat maar zeggen. Je ontvangt dan alleen een sms-bericht wanneer je na de tweede herinnering niet hebt betaald. Eigenlijk net zoals bijvoorbeeld TalpAlarm. Je meld je aan voor die dienst en ontvangt geloof ik een sms-bericht wanneer de samenvatting van jouw club werkelijk op tv is. Hierbij weet je dus ook niet hoeveel berichten en wanneer je deze krijgt lijkt me. IDEE: je kunt natuurlijk ook doen alsof het een betaald bericht is terwijl dit niet het geval is. Dat zie je waarschijnlijk pas op je afrekening na een maand ofzo... :P
  11. Veel grotere bedrijven hebben volgens mij allemaal een betaal doorlooptijd van 30 dagen. Je kan volgens mij beter 'korting' geven bij een cash betaling, dat is toch niet vreemd in de branch waarin je actief bent? Je bent volgens mij meer dan die 5 euro pp aan administratie kwijt.
  12. Maar stel je voor dat je digitale diensten levert waarvoor je een gebruikersnaam en wachtwoord afgeeft aan je klant. Je stelt dat je klanten deze moeten opvragen per sms en daarmee ook akkoord gaan met je voorwaarden. Voldoe je dan aan de regels? Ik begrijp dat er eigenlijk geen wetgeving is die premium sms beschrijft alleen dat er een gentlemens-agreement is genaamd 'code of conduct' ? Hawai plan is misschien toch mogelijk dan? 8)
  13. Zou het niet handig zijn om wanbetalers via premium sms (betaalde sms-berichten) te 'herinneren' aan de betaling die nog openstaat? Maar belangrijker nog mag dat?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.