Ja even deze topic omhoog schoppen.
Ik zou namelijk nog even laten weten wat de uitslag zou zijn na de uitspraak van de geschillencommissie.
De uitslag is, TNT wint...
De punten van mijn kant uit:
TNT stuurt niet alles poststukken door.
De klantenservice beantwoord de mail niet of geeft een reactie ' we zullen er op letten'.
Telefonisch niemand bereikbaar (best duur vanuit het buitenland bellen en dan een uur in de wacht staan), site was niet te laden op het moment dat er een nieuwe service afgesloten moest worden (dit was tijdens de overgang van tpg naar tnt.
Dat er meerdere klachten zijn verstuurd en nooit een reactie op kwam.
Na heel boos te zijn geweest er 1 maand service is terugbetaald.
En dat de algemene voorwaarden van TNT onredelijk zijn.
Samen met alle correspondentie alsmede de brieven opgestuurd welke fout zijn afgeleverd naar de commissie.
TNT post:
Wij kunnen niet controleren of die brieven door ons zijn bezorgd of niet.
(Kunnen ze wel, bar code, meer informatie op de brief waaruit blijkt dat het van de tnt afkomt).
Misschien was het wel post van de partner.
Misschien een brief onder de naam van een bedrijf, want er stonden bedrijfsnamen op dat adres ingeschreven (al jaren zijn die er niet meer).
Dat ik mijn oude bedrijfsnaam als email adres aanhou is alleen maar omdat het makkelijk is.
Dat er naar de tnt gebeld word is een kostenpost welke bij de klant ligt, geen verantwoordelijkheid van de tnt. (Ja uiteraard maar als via internet aanvragen niet werkt, hoe moet je het dan doen..)
En, het toppunt, naar alles waarschijnlijkheid is de computer te oud om onze site te bezoeken, een te oude browser en of een slechte internetverbinding..
Met als afsluiting dat als al dit bovenstaande niet of niet helemaal van toepassing is, dat men zich beroept op hun algemene voorwaarden waarin de TNT geen aansprakelijkheid heeft.
Nu is dit het korte deel want ik ga niet 5 a4'tjes overtikken en een deel van het verhaal had ik hier al geschreven.
Feit blijft wel dat de TNT lak heeft aan haar klanten, totaal niet mee wil denken met hun klanten en zich werkelijk op alle mogelijke manieren zich overal onder uit wil praten en het lukt ze ook nog.
Ik had geen hoge pet op van deze club maar nu is er wel heel erg weinig van over helaas...
Ben blij als die postmarkt helemaal open gaat..