Jump to content

Sjoerd Atteveld

Senior
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemingsplannen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geen webistes, beurz

Company info

  • Location
    Utrecht
  1. Ik denk dat ik voor vele spreek als ik zeg =ZUCHT= maar dan nog eenmaal de tip als je terug gaat naar de tekentafel, THINK ABOUT IT!!!
  2. Iedereen heeft wel een qoute of lijfspreuk waar iemand naar leeft en constant inspireerd. Deel hier eens met alle andere wat jouw lijfspreuk is. Om de spits af te bijten momenteel boven mijn pc: "Difficult takes a day, impossible takes a week" Wie volgt?!
  3. Ik kan namelijk heel duidelijk vertellen wat mijn concept is, alleen is dit niet het juiste topic ervoor gezien het hier gaat om de direct mailling actie en niet ik presenteer mijn volledige concept hoe alles werkt... Lijkt mij hoor ;) Wederom stel ik je de vraag, wat als je auto niet rijdt? Kijk je dan eerst naar de ruitenwissers?
  4. Zou je een fiets dan ook kunnen leasen? En hoe zou dat gaan met de administratie hoe hou je die 500km prive bij?! ;D ;D ;D
  5. Karen wellicht dat je die lekke band dan ook kan aftrekken als zakelijke kosten! ;D
  6. Beste Romano, Wederom probeer je nu weer een onderwerp af te ketsen. Het is een samenhangend geheel. Je kijkt niet naar de ruitenwisser van een auto als die auto niet start. Dan met betrekking tot je concept. Als je mensen uit de ondernemerhoek, zoals hier, niet duidelijk kan maken wat je concept is en wat jouw acties daaruit zijn, dan vraag ik mij af aan wie kan je het wel duidelijk maken. Kritiek is er om van te leren, deze mensen proberen je te helpen, vraag je zelfs een echt en heel eerlijk af of je deze hulp wilt ofdat je alleen op zoek bent naar bevestiging van de jouw ingeslagen weg? En besef bij iedere vraag dat je een antwoord kan krijgen dat je niet bevalt en om me dan aan te sluiten bij Ruben als je een mogelijk antwoord niet bevalt vraag het dan niet.
  7. Hey Highio, Dan volg ik het niet helemaal meer... Je wilt zeggen dat als ik een webdesign bedrijf begin in Utrecht dat heet Jip en Janneke en ik claim de naam www.webdesignutrecht.nl En vervolgens kom ik er achter dat iemand met de bedrijfsnaam WebdesignUtrecht bestaat zij recht hebben op die domeinnaam? Dat zou ik erg vreemd vinden. In dit geval lijkt mij de dienst en plaatsnaam toch wel generiek. Maar ik kan het mis hebben.... Dus graag nog even jouw reactie!
  8. Allereerst welkom Leonie en Elise, leuk dat jullie je hier ook aangemeld hebben en zo willen leren en reageren op de adviezen e.d. van de leden. Ik vind de reacte van de Dragons juist heel verstandig, zij kunnen de dames voorzien van het zakelijke inzicht en met hun dus de onderneming naar een hoger niveau tillen. Ik ben er van overtuigd dat de Dragons zich niet hebben laten leiden door uiterlijk of sekse. Maar dat ze zijn gezwicht voor het enthousiasme waarmee ze hun product gepresenteerd hebben. Mijn complimenten, tuurlijk zijn de finaniële aspecten het lastigste zeker bij de Dragons maar ook in het echte leven. Ik denk dat jullie een reeële schatting gemaakt hebben. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg traject na de investering. Ik hoop dat jullie de mensen op HL op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Groeten Sjoerd
  9. Dit ben ik volledig met je eens. Je voorkomt hiermee dat men maar gaat reageren om zijn of haar bedrijfsnaam naar voren te brengen. Het leest veel makkelijker als je een vast aantal regels hebt! Dus ik zeg doen! Wellicht dat je er zo'n mooie poll van kan maken zoals Ruben dat altijd doet.
  10. Dan zou ik absoluut je prijzen communiceren. Zoals Jeroen al zei als inkoper is prijs een belangrijk aspect ( niet het belangrijkste), maar op je website communiceer je belangrijkste aspecten. Wederom als je een uniek product hebt, kan je er voor kiezen om het niet te doen.
  11. Beste Ronny, Voor beide opties is iets te zeggen. Ik vind echter wel dat je je prijzen moet communiceren doordat je je in bijzonder concurrerende markt begeeft dreigt je klant toch veelal op basis van de prijs te kiezen. Als je een écht bijzonder product kan aanbieden dat zich wezelijk onderscheid van je concurrenten kan je er voor kiezen om je prijzen niet te communiceren, als je dat niet hebt zou ik absoluut je prijzen communiceren.
  12. Beste Romano, Heb je er ooit over nagedacht om de brief juist andersom op te zetten. Vooraf ik ben geen dm specialist, maar laat ik het zo stellen. Je moet bij een werkgever zijn ego strelen om hem vervolgens iets aan te bieden waarbij je hem ondersteunt in de weg die hij is ingeslagen. Je gaat er gemakshalve van uit dat de werkgever er alles aan doet om zijn werknemer zo goed mogelijk in zijn vel te laten zitten. Veel mensen denken op dit moment aan communiceren in probleem en oplossing. Wat je kan proberen bij een delicaat onderwerp als gezondheid en overgewicht is jusit benoemen dat men hier aan denkt en zijn best voor doet. Iets in de trant van: U als werkgever draagt zorg voor uw werknemers, wat als wij als HB u die zorg uit handen nemen. Of Maandagmorgen half 9 de telefoon gaat, uw belangrijkste werknemer meld zich ziek, en NU?! HB reduceert deze telfoontjes. Ik sluit mij aan bij het feit dat dit soort initiatieven vooral getrokken kunnen worden door werknemers. Ik weet niet of je in je propositie rekening houdt met deze doelgroep en hen aanspreekt. MAar ik zou mij hier zeker op richten. TIP voor je website, maak een gedeelte voor werknemers en werkgevers communiceer hierop je strategie per doelgroep. Beter op 2 paarden wedden!! Ik snap jouw twijfels over naamsverandering e.d. maar denk er nog een keer overna en leg het eens naast je andere concept! Kies er nu voor voordat je (nog) groter wordt. En last but not least alle lof voor je doorzettingsvermogen en overtuiging. Succes
  13. Goed om voort te borduren op maffe onderwerpen. Wat dacht je ervan om een veer met een zwengel aan je stuur te hebben die je op spanning brengt met je handen/armen,en zo een zetje in de rug krijgt bij het weg rijdden, denkerwel aan je rem goed vast te houden. ;D
  14. Ho sorry ik zie dat hij niet de juiste url heeft onthouden. Maar er staan dus foto's bij van de filialen.
  15. Zoals ik even snel zag in jouw reacties zit je in Utrecht. Veel info kan je vinden op sites zelf: hierbij een voorbeeldje van Citybox http://www.citybox.nl/index.php Maar goedals je opslagruimte "kidsproof" moet zijn, ga eerst kijken! Wellicht dat de beheerde je ook tips kan geven
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept