Omdat het zo goed gaat met onze webwinkel, begint het hier thuis nogal vol te raken met voorraad. De hele zolder staat vol, en een echt werkbare situatie begint aardig moeilijk te worden. Te meer omdat ik ook twee kleine kinderen heb die ook op mijn werkplek moeten kunnen ronddollen (2 jaar, en eentje van 5 maanden).
Nu zijn we nog net niet groot genoeg voor een echt bedrijfspand, met een kantoorruimte en een opslagruimte. Deze kosten rond de 800 euro per maand, en een contract is vaak meteen voor 5 jaar. Omdat we het allerliefst terug verhuizen naar brabant, wil ik dat niet voor 5 jaar aangaan als het niet echt hoeft. Plus dat 800 euro in de maand nog wel veel is voor ons. De zaken gaan goed, maar ook weer niet goed (nog niet).
Nu kwam iemand met het idee om een garagebox te huren op een bedrijventerrein in Utrecht. Een eigen roldeur waar je de auto voor parkeert, in de box zet je stellingkasten voor de voorraad, en een grote inpaktafel, en voor zo'n 100 a 200 euro per maand heb je wat handigs.
De kinderen moeten dan mee (ik ben zo'n twee uur per dag kwijt aan inpakken en samenstellen), dus voor hun moet er een speelkleed kwijt, en speelgoed, etc.
Als tijdelijke oplossing vind ik het wel wat, ook omdat het per maand weer op te zeggen is, en ook omdat er naast de SelektVracht, waar ik elke avond pakjes naartoe breng, zo'n opslagbox zit. lekker handig.
mag je zo'n box gebruiken als "werkruimte"? En lijkt het jullie een goed idee? Iemand ervaring met het gebruik van zo'n box als werkruimte?
De administratie en afhandeling, en ook het factuuradres enzo laat ik op mijn woonadres staan. Ik zal puur voor het inpakken en samenstellen van de te versturen pakketten smiddags van 2 tot 5 daar zijn. Met de kinderen... dat vind ik nog het meest moeilijk.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Liedje
Liedje
Omdat het zo goed gaat met onze webwinkel, begint het hier thuis nogal vol te raken met voorraad. De hele zolder staat vol, en een echt werkbare situatie begint aardig moeilijk te worden. Te meer omdat ik ook twee kleine kinderen heb die ook op mijn werkplek moeten kunnen ronddollen (2 jaar, en eentje van 5 maanden).
Nu zijn we nog net niet groot genoeg voor een echt bedrijfspand, met een kantoorruimte en een opslagruimte. Deze kosten rond de 800 euro per maand, en een contract is vaak meteen voor 5 jaar. Omdat we het allerliefst terug verhuizen naar brabant, wil ik dat niet voor 5 jaar aangaan als het niet echt hoeft. Plus dat 800 euro in de maand nog wel veel is voor ons. De zaken gaan goed, maar ook weer niet goed (nog niet).
Nu kwam iemand met het idee om een garagebox te huren op een bedrijventerrein in Utrecht. Een eigen roldeur waar je de auto voor parkeert, in de box zet je stellingkasten voor de voorraad, en een grote inpaktafel, en voor zo'n 100 a 200 euro per maand heb je wat handigs.
De kinderen moeten dan mee (ik ben zo'n twee uur per dag kwijt aan inpakken en samenstellen), dus voor hun moet er een speelkleed kwijt, en speelgoed, etc.
Als tijdelijke oplossing vind ik het wel wat, ook omdat het per maand weer op te zeggen is, en ook omdat er naast de SelektVracht, waar ik elke avond pakjes naartoe breng, zo'n opslagbox zit. lekker handig.
mag je zo'n box gebruiken als "werkruimte"? En lijkt het jullie een goed idee? Iemand ervaring met het gebruik van zo'n box als werkruimte?
De administratie en afhandeling, en ook het factuuradres enzo laat ik op mijn woonadres staan. Ik zal puur voor het inpakken en samenstellen van de te versturen pakketten smiddags van 2 tot 5 daar zijn. Met de kinderen... dat vind ik nog het meest moeilijk.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15442-opslagbox-als-tijdelijk-bedrijfspand/Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag