Profiel opheffen

Senior
  • Aantal berichten

    54
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Branche
    Huisvesting & vastgoed

Profiel opheffen's trofeeën

  1. Je moet een commitment aangaan voor 1 jaar. Ik denk dat veel mensen dat als een drempel zien om met jou te starten. Laat ze eerst eens ervaring opdoen en biedt een introductie/kennismaking aan voor 3 maanden voor een prijs van € 9,95. Je verlaagt de drempel en na 3 maanden moet men de toegevoegde waarde erkennen en zal men vanzelf wel een contract met je afsluiten.
  2. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  3. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  4. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  5. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  6. Benader gewoon Trainingsinstituten. Deze maken wel vaker gebruik van freelance capaciteit. Tarieven die betaald worden liggen tussen € 500,- en € 2.000,- voor een uur presenteren. (reken wel op een dag voorbereiding, reistijd, reiskosten etc, deze zijn allemaal inclusief in de prijs).
  7. Best een leuke site. Ik mis alleen de prijs. Ik kan proberen en gebruik maken van no cure no pay maar wat kost het doorschakelen nu? Ik heb best op bepaalde momenten behoefte om de telefoon door te schakelen. Maar wat zijn de tarieven? Transparantie is het sleutelwoord.
  8. Ik lees dat je iets doet met een telefoondienst. Ziet er leuk uit. Wat voegt het negatieve (recessie) toe aan je site?
  9. Ik word niet getriggerd door de site. Ik vind het een beetje rommelig overkomen en ik kan niet snel beslissen of het interessant voor mij is. Misschien kun je wat succesverhalen prominent naar voren brengen van klanten waarmee je zaken doet.
  10. Mijn ervaring is dat een image brochure over je bedrijf toch helpt. Het heeft extra attentiewaarde ten opzichte van alle andere media. Er zijn nu eenmaal zat bedrijven die het niet electronisch willen ontvangen. Maak er echter geen glossy brochure van. Een dubbel full color A4 met een omschrijving wat jij voor jouw klanten kunt betekenen, missie, visie en kernwaarden volstaat. Mijn investering was € 350,- voor opmaak en levering van 250 stuks.
  11. Kun je voorbeelden noemen van de hoge kortingen op facilitaire inkopen? Misschien concreet e.e.a. neerzetten. Je hebt het over gunstige tarieven! Wat zijn die tarieven dan? Een starter zal dat zeker vooraf willen weten, waarom niet transparant en noem het op je website, plus noem een aantal voorbeelden wat de investering de starter oplevert. Het meest effectieve lijkt mij dat je dagelijks een lijst van de laatste starters bij de KVK opvraagt, € 0,08 per adres, en deze eens telefonisch benadert. Noem voordelen als men jou inschakelt en maak afspraken. Kwestie van lef, tijd en een heel klein beetje geduld maar dan komt de business vanzelf. Uiteraard mits jouw inspanningen de starter voordeel oplevert.
  12. Gebruikelijke communicatieinstrumenten voor de B2C markt. Was simpel gezegd echter je kunt je voorstellen dat e.e.a. afhankelijk is van het beschikbare budget. Ik denk dat het raadzaam is om niet direct landelijk te beginnen maar te starten in een grote stad. Lokaal adverteren, bill boards, folderen in de grote winkelstraten, bij evenementen, sportverenigingen, in ieder geval op plaatsen waar veel publiek komt. Daarnaast kun je bij de huis aan huis bladen in combinatie met een advertentie een redactioneel stuk geplaatst krijgen over het concept. Lokaal adverteren via bijvoorbeeld Google Adwords is ook een optie. Lokale radio en TV stations benaderen is kansrijk.
  13. Voor het reserveren van een hotelkamer heb je een hele populaire site in Nederland, Booking.com. Tik in de plaats, aantal sterren of andere keuzes en je ziet wat er beschikbaar is. Deze site bestaat al jaren en wordt steeds populairder. Waarom zou dit niet bij het reserveren van een restaurant kunnen? Het overtuigen van een restaurant is het kleinste probleem lijkt mij. Als restaurateur heb je niets te verliezen alleen maar te winnen. Het meest effectieve lijkt mij om de restaurateurs te bellen, kort het idee uitleggen en de info in PDF mailen. Je hebt 7 afgeronde calls per uur en direct contact. Het populair maken bij de consument of B2B is een kwestie van tijd waarvoor je de gebruikelijke communicatie instrumenten kunt inzetten. Landelijke advertentiecampagne is zo geregeld. Je zou ook nog een veilingsite kunnen toevoegen. Om 09:00 uur een aantal tafels in de veiling met als deadline 12:00 uur bijvoorbeeld om zo bekendheid te geven aan het idee. www.uitetenveiling.nl is nog vrij.
  14. Schoonmaken kan iedereen wordt wel eens gedacht. Probeer in je offertes de toegevoegde waarde van jouw bedrijf te benadrukken. Milieu eisen, controle, no cure no pay, laatste eisen aan schoonmaakmiddelen, pro actief, flexibele schoonmaaktijden..................Ofwel bedenk eens waarom iemand met jou zaken moet doen, los van de tarieven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.