Heb eindelijk mijn site en eerste product gelanceerd, maar van de eerste 50 bezoekers, keken er 49 alleen naar de landingspagina (www.creditlinked.nl/cl1.html), en 1 bezoeker bezocht ook nog de pagina van het tweede product (www.creditlinked.nl/cl2.html). Niemand downloadde de vooraankondiging...
Wat is er verkeerd aan de site? Is het niet overzichtelijk, is het product slecht? Graag input. Kan kritiek hebben, maar opbouwende kritiek is uiteraard het meest welkom.....
Advertentieteksten bij Google waren bijvoorbeeld:
Retail vastgoed uit NL, Investeer met 12.8% rendement, CV+ Vastgoed Obligatie
Beter dan een Vastgoed CV , Minder risico en meer rendement, 12.8% IRR retail vastgoed (NL)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Credit Linked
Credit Linked
Heb eindelijk mijn site en eerste product gelanceerd, maar van de eerste 50 bezoekers, keken er 49 alleen naar de landingspagina (www.creditlinked.nl/cl1.html), en 1 bezoeker bezocht ook nog de pagina van het tweede product (www.creditlinked.nl/cl2.html). Niemand downloadde de vooraankondiging...
Wat is er verkeerd aan de site? Is het niet overzichtelijk, is het product slecht? Graag input. Kan kritiek hebben, maar opbouwende kritiek is uiteraard het meest welkom.....
Advertentieteksten bij Google waren bijvoorbeeld:
Retail vastgoed uit NL, Investeer met 12.8% rendement, CV+ Vastgoed Obligatie
Beter dan een Vastgoed CV , Minder risico en meer rendement, 12.8% IRR retail vastgoed (NL)
Credit Linked - voor innovatieve beleggingen
www.creditlinked.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18975-waarom-gaan-mijn-bezoekers-gelijk-weg/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag