Jump to content

Easy-123

Junior
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • First name
    Martijn
  • Last name
    van Weeghel
  • Company or organization name
    Easy-123
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine
  • Skype

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  • Location
    Eindhoven
  • Phone number
    06-50487462
  • Branch
    Zorg & welzijn
  • Branch 2
    Innovatie & concepten
  • Website address
  1. Je hostingpakketten zijn astronomisch duur vergeleken bij andere aanbieders. Voor minder geld krijg ik bij andere aanbieders 12 GB opslagruimte, onbeperkte mailadressen, 50 databases en meer. De pakketten zijn erg beperkt en zijn slechts voor een kleine doelgroep interessant. Voor die doelgroep zal de prijs echter een dooddoener zijn. Ook de domeinregistratie ligt qua prijs ruim boven de norm. De content van de homepage is op mijn scherm (17", 1920x1080) te kort en trekt de footer naar boven toe, wat een hoop witruimte onderaan oplevert. Geen SLA en geen servicegaranties. Nog een dooddoener, zeker voor zakelijke klanten.
  2. Bedankt voor de tip, John. Ik zie dat het theme inderdaad niet helemaal goed vertaald was, en heb het meteen even aangepast.
  3. Omschrijving van je concept: Wij verzorgen maatwerktrainingen over een breed pakket van programma's en tools, doch voornamelijk over Adobe software, MS MS Office, Wordpress en een handvol anderen. Als aanvulling op onze maatwerktrainingen bieden we deelnemers al enige tijd videotrainingen aan op onze site in een afgeschermde omgeving. Nu we zo'n 40 uur aan materiaal hebben, bieden we deze videotrainingen ook aan als een abonnement voor mensen die geen cursus willen volgen maar toch willen leren; voor één prijs krijgen gegadigden een jaar lang toegang tot alle onze videotrainingen. We nemen niet zelf alle videotrainingen op; voor zaken die buiten onze eigen expertise vallen huren we freelancers in. Deze kunnen via de site ook 'solliciteren' (en we zijn nog hard op zoek naar professionals uit de videoproductie en webdevbranches.). Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Site zelf gebouwd in Wordpress, en d.m.v. verschillende plugins een paywall en mogelijkheid tot het maken van playlists ingebouwd. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: We willen mensen een flexibele en open platform bieden waarin ze zelf kunnen kiezen wat ze willen leren, en hen dat op een praktijkgerichte en intuïtieve manier bijbrengen. Dat alles voor een toegankelijke prijs. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: De meeste cursusaanbieders in Nederland bieden óf alleen (beperkt) materiaal ter ondersteuning van hun cursusaanbod aan, of volledige opleidingen. Deze tutorial/learn-what-you-want opzet is daar een voor de Nederlandse markt unieke middenweg in. Wat voor feedback hoop je te krijgen: - Appeal van de wervingspagina (http://easy-123.nl/e-learning-2/) - Of de prijsstelling geloofwaardig/realistisch is gezien het huidige aanbod (40 uur videomateriaal over voornamelijk Photoshop, InDesign, Illustrator, Prezi, MailChimp, Excel en nog een aantal andere programma's). - Advies over het aanbod; waar de prioriteit te leggen qua ontwikkeling van nieuw videomateriaal - Tips voor werving, op de eigen site of extern Via de navigatie onder het menu item E-learning kunnen jullie naar een overzicht van de videotrainingen per categorie of programma navigeren. Ook is er op de landingpage een blogrol voor de nieuwere videoseries. Geïnteresseerden die me willen voorzien van uitgebreide feedback kan ik toegang verschaffen tot de videotrainingen zelf.
  4. Veel moderne premium Wordpress themes worden tegenwoordig ook ontworpen met e-commerce als hoofdzaak, is er aparte styling voor geschreven en is het volledig geïntegreerd via Woocommerce en/of Jigoshop plugins. Als je het snel, eenvoudig en flexibel wilt hebben, is Wordpress naar mijn idee toch echt de beste keuze. Wordpress is een systeem om websites of te draaien; of dat nu een blog, corporate site of webshop is maakt bijna niets meer uit.
  5. Ik denk dat we inmiddels wel hebben aangetoond dat de manier waarop je deze site hebt gemaakt alles behalve professioneel is. Terwijl je jezelf en je diensten wel op dat niveau wilt profileren. Dat is waar Micha volgens mij op doelt. Zoals ik hierboven al schreef, leer Wordpress eerst maar eens goed kennen en bouw een aantal sites voordat je deze denkt te kunnen verkopen.
  6. Wat hij volgens mij doet is serverruimte op een shared server onderverhuren, en biedt de diensten van zijn hostingprovider dus aan onder eigen naam voor een (veel) hogere prijs. Ik zou dat als hostingprovider niet op prijs stellen. Zij hebben daar vaak aparte regels voor.
  7. Wat John schrijft schoot me inderdaad ook nog te binnen: Dit is wel een heel leuke manier om heel je proces toe te lichten, omdat je ook bepaalt waar mensen binnenkomen. Het brengt me alweer op ideeën voor een eigen project. Wie heeft dit voor je gemaakt?
  8. Ik vind het een leuke gimmick, al heb ik in Chrome wat problemen. Als ik met de muis door het pand klik blijft de overgang van de ene plek naar de andere meerdere keren hangen en moet ik de pagina verversen. Ook vind ik het venster wat aan de lage kant, wellicht is deze wat hoger te maken, en over de volledige breedte te zetten? De button voor full screen valt in eerste instantie niet echt op.
  9. - Het logo is een JPG, dus met wit gedekte achtergrond. Dit staat niet mooi bij het off-white van de achtergrond van de site. Knip het even uit in Photoshop en sla hem op als PNG om de witte achtergrond eruit te halen. - De site is bij lange na niet af en je bent al wel aan het promoten. Kan je voor een volgend project beter even laten tot het af is. Ik betwijfel dan ook dat je de beeldmaterialen van de slider e.d. mag gebruiken in de huidige opzet - Je promoot de site al via social media en zegt dat er al inschrijvingen binnenkomen, ik acht dat niet geloofwaardig. Shameless self promotion kan leuk zijn maar hou het bescheiden en realistisch. - De kleur van de body tekst en headers vind ik niet prettig leesbaar tegen de witte achtergrond. - Het feloranje en groen van het menu staat me tegen qua contrast. Ik zou een variant van je logo kleur (#fb8716) gebruiken voor de subitems. - Je hebt je theme files niet vertaald (datum bovenin, post meta etc). - op je contentpagina's, waar er al teksten staan, zijn dit erg lange stukken onafgebroken tekst. Ik krijg er direct glazige ogen van, zeker met deze kleurstellingen. Heeft het theme geen goede shortcodes of een pagebuilder waarmee je de content wat netter kan stijlen en compacter kan maken? Het is prima zoveel informatie weg te zetten, maar structureer het dan op een manier (met toggles, tabs, etc) waarmee de informatie makkelijk beschikbaar is in een overzicht. - Inconsequent gebruik van heading tags. Je pagina begint met een kleinere titel (Cufon font replacement, een verouderd systeem dat je geen gunsten doet voor SEO. Cufon laadt altijd erg traag in en is niet te selecteren als tekst. beter kijk je naar Google fonts, zijn ook goede plugins voor) en daaronder gebruik je ineens een mega-grote h2 (in een ander font, want Cufon page headings). - Op de ene pagina zet je SEO in grootkapitaal, op een ander weer klein geschreven. - Geen cases/portfolio of omschrijving van hoe jullie nu precies te werk gaan. Als deze zaken er wel zijn (ik heb niet elke pagina bekeken), zijn ze dus niet prominent genoeg. - De mouseover state van de contactpagina in het menu is kapot. Probleempje met de CSS denk ik, want het subitem over ons (die leeg is) slaat ook uit het lood. - kolomverdeling op de homepage vind ik erg rommelig. - De buttons op je homepage 'slider' linken direct naar andere pagina's. Naar mijn idee niet zo handig. Verder vind ik het niet bijzonder mooi (naast het beeldmateriaal, dat niet van jou is), zeker niet op beeldschermen met een lagere resolutie. Succes!
  10. En nog een tip voor Websitestart: Je biedt ook hosting en domeinnamen aan. Nu is het geen probleem om de domeinnamen op naam van je klant te zetten, maar als je de eigen hosting gaat onderverhuren (voor meer dan 10 keer de prijs die jij betaalt) krijg je daar problemen mee. Wellicht heb je het anders geregeld met een VPS of wat anders, maar op het eerste oog is dat volgens mij niet het geval.
  11. Dat ben ik deels met je eens, maar niet helemaal. En wel om het volgende: Er is de laatste jaren een enorme verschuiving geweest binnen het vak met de opkomst van sites als Themeforest, Woothemes en anderen. Het bouwen van websites is een stuk toegankelijker geworden, en tegenwoordig kan bijna iedereen er wel mee aan de slag. Onze eigen site is daar een goed voorbeeld van: Ik voel me allerminst thuis in de verscheidene codetalen die nodig zijn om zo'n site from scratch te bouwen, maar door goed gebruik te maken van de mogelijkheden van Wordpress hebben we toch wat moois weggezet. Zo heb ik zelf alles in handen en heb ik zelf alles in mijn eigen tijd kunnen bouwen. Maar wat nu als iemand terecht komt op mijn site en zegt: dat wil ik ook? En die persoon mij een mooie vergoeding wilt geven om dat voor hem te maken? Voor dat soort projecten heb ik tegenwoordig geen tijd meer (en ik vind het niet leuk om de websites van anderen te bouwen, alleen mijn eigen projecten). Maar het gebeurt zeer regelmatig. Het is niet voor iedereen wenselijk of haalbaar om zelf te gaan puzzelen in Wordpress (of Joomla, of Drupal). Toch willen die mensen een mooie en moderne site hebben, zonder daar een budget van 10K tegenaan te moeten gooien. Voor die bedrijven zijn webbouwers, dus niet developers, een goede oplossing. Ik ken legio bedrijfjes die themes knallen, zoals ik het noem. En ik zie daar geen problemen mee. De bouwer hoeft niet elk project vanaf een nulpunt te ontwikkelen en heeft weinig overhead, de developer is blij met de verkoop van zijn theme en de eindgebruiker is blij want die heeft een mooie website voor een schappelijke prijs. Dat is de rol die Websitestart probeert te vervullen, naar mijn idee. Maar dan moet je het wel goed doen en weten waar je het over hebt. Je hebt een portfolio nodig die voor je spreekt, en je moet de themes optimaal weten te gebruiken en bewerken waar nodig. Anders is er niemand bij je aanbod gebaat behalve jezelf, en heb je twee partijen die het nakijken hebben: De consument die een slecht ontworpen site heeft en de developer die zijn theme op een verkeerde manier ingezet ziet worden. Slimme developers spelen in op deze ontwikkelingen en richten zich steeds meer op het ontwikkelen van goed uitgewerkte themes, vol shortcodes of page builders om het de consument (of de tussenpersoon) het makkelijker te maken. Als je ziet wat een omzet er gedraaid word op een theme als Avada (3 miljoen, 70% daarvan gaat naar de dev; http://themeforest.net/item/avada-responsive-multipurpose-theme/2833226) zou je gek zijn als je zo'n systeem gaat bouwen voor één klant voor een paar duizend euro. TL;DR: Themeboeren maken de markt niet kapot. Ze leggen de kracht bij de consument, of tussenpersonen die voor hen de uiteindelijke site bouwen voor een lager tarief. Met alle beperkingen van dien. Consumer empowerment is mijn hele core business, dus ik zeg: laat het maar gebeuren, en speel in op die ontwikkelingen.
  12. Een paar technische zaken omtrent de layout en het beeldmateriaal: - Ik zie dat je thumbnail afbeeldingen niet van een uniform formaat zijn, en dat ze erg klein binnen de daarvoor gestelde kaders vallen. Dit is niet mooi, geeft niet meteen een goede indruk van het product en is makkelijk te voorkomen. - Ook de kwaliteit van de productfoto's zijn niet ideaal, en inspireren niet meteen vertrouwen.Ik zou van de witte keukentafel toch iets professionelers maken. Lees dit en doe er je voordeel mee: http://www.wikihow.com/Take-Better-Product-Photographs-for-Free - Je OpenCart theme(Althaina) is niet helemaal vertaald (o.a. add to compare & add to wishlist) - Ik zie op de homepage een slider met 1 item van behoorlijk lage kwaliteit die totaal niet in de stijl van de rest van de site past. Ik zou deze gewoon weglaten. Als je snel 100 likes (waarom eigenlijk?) wilt hebben kan je beter één keer € 50,- tegen een campagne aangooien in plaats van zoiets op de site te zetten. Nu hebben mensen 1% kans om IETS te winnen, maar wat is daarvoor verder het incentive? - Je moet ook even kijken haar het beeldmateriaal op je Facebook page. De teksten die je op de (spuuglelijke) banner hebt staan is niet leesbaar, en je logo ook niet. - De slider met betaalopties onderaan op de homepage werkt niet zoals het moet en bevat gebroken links. Dit item is waarschijnlijk bedoeld als een client slider, pas op als je dat soort zaken voor iets anders gaat gebruiken. Je kan b.v. de merken die je levert hierin zetten, en dan linken naar een pagina met het productoverzicht per merk. - Die afbeelding op o.a. de login pagina, met "Welcome", zou ik direct weghalen. Ziet er niet uit, is te klein en past niet bij de stijl van de site. Verder niet zoveel op aan te merken, voor wat het is. Succes! -
  13. Ik denk dat je nog eens goed naar de preview van je theme moet kijken (http://themeforest.net/item/hostme-premium-hosting-business-wordpress-theme/full_screen_preview/164563) om inspiratie op te doen om de layout van de site te verbeteren. Er is trouwens een nieuwere, veel betere versie van je theme die het bekijken waard is: http://themeforest.net/item/hostme-v2-responsive-wordpress-theme/5275274?WT Ik zie op je site een heleboel lange lappen tekst; wat me de indruk geeft dat het vanuit Word gecopy/paste is met een paar h2 tags ertussendoor gegooid. Door slim gebruik te maken van de mogelijkheden van je theme kan je daar veel mooiere dingen mee maken. HostMe heeft een heleboel shortcodes waar je vast nog wel wat leuks mee kan. Bijvoorbeeld bij je FAQ: Waarom een wall of text als je alles ook kwijt kan in de mooie toggles van het theme? Verder: - Witte page headers zijn slecht leesbaar tegen de achtergrond (en bij producten is de achtergrond ineens groen? Inconsequent). - Je hebt je theme files niet vertaald (o.a. breadcrumbs zijn nog steeds Engels) - Geen portfolio. Wellicht heb je die nog niet, maar dat is de grootste rode vlag voor mij. Ik zie wel screenshots (van Themeforest themes en Graphicriver items), maar (volgens mij) niets van je eigen hand. - Ik zie veel en onlogisch gebruik van H tags, lists en andere zaken - miniscule footer widgets in 5 kolommen, en niet gelijk verdeeld. Haal er 2 weg en zet ze gelijk over de breedte. - Twitter feed doet het niet Als je voor een template gaat, maak dan in ieder geval goed gebruik van de geboden mogelijkheden. Themes doorverkopen (of verhuren in dit geval) is snel scoren, maar de kwaliteit is vaak ver te zoeken. Verdiep je in wat Wordpress allemaal kan, wat nu precies een goed theme maakt en hoe je daar je voordeel mee kan doen, te beginnen met je eigen site. _edit achteraf_ Komt deze site je bekend voor? Daar komt namelijk het grootste deel van de teksten van de FAQ pagina vandaan. http://www.webtopper.nl/ondersteuning/ Oeps. Per ongeluk kwam ik ook de content van je Over Ons pagina tegen. Woord voor woord te lezen op http://www.peppermintmedia.nl/wie-we-zijn/. Nu weten we dus ook meteen waarom het gewoon platte lappen tekst zijn. Nagenoeg alle teksten op je website komen van anderen. Ik heb geen enkele pagina kunnen vinden met teksten die je zelf hebt geschreven. Sorry hoor, maar dit kan echt niet. Als je zelfs te inspiratieloos bent om de teksten voor je eigen site te schrijven, een template (nauwelijks) gebruikt en niet beschikt over eigen materialen, hoe verwacht je dan serieus te worden genomen als designer? Als iemand die duizenden uren in contentontwikkeling heeft zitten verbaasd het gemak waarmee mensen dit doen me nog altijd. _ einde edits achteraf _ Tot zover mijn bijdrage. Succes!
  14. Het Wordpress theme dat gebruikt wordt, Avada, heeft heel veel mogelijkheden om pagina's met grote lappen tekst wat beter leesbaar te houden. Ik zie veel lijstjes, en lange teksten, en deze zou je in een wat compacter en prettiger leesbaar geheel kunnen zetten door slim gebruik te maken van de shortcodes die het theme heeft. Ik vind de kolommen in de footer erg ongebalanceerd. Misschien moet je de Facebook integratie wat kleiner wegzetten in een meer compacte widget of ergens anders verwerken in een sidebar. Op de pagina "onze adviseurs' lopen de teksten niet gelijk met de afbeeldingen. ik zou voor de persoon waarvan geen foto beschikbaar is óf onderaan zetten, of een placeholder gebruiken tot deze wel beschikbaar is. Avada heeft zo uit mijn hoofd ook een shortcode voor medewerkers onder de titel "Person". Bij gestarte ondernemers zien we een hele waslijst van bedrijven die jullie hebben geholpen. Zou het niet mooier zijn om deze op een manier in beeld te brengen die wat overzichtelijker is? Bijvoorbeeld als portfolio items (die Avada ondersteunt) of in de ingebakken client slider.... Voor de eventplanner: misschien kan je eens kijken naar deze (premium) plugin. integreert goed met Avada, komt wat strakker over en de informatie is ook wat beter te structureren dan met de huidige opzet, die naar mijn indruk alleen lappen tekst weer kan geven. EventON Ik zie veel sites die een mooi premium theme als Avada gebruiken, maar weinigen die dat theme ook optimaal gebruiken om de site mooi in te vullen. Kijk nog eens goed naar de preview, en probeer die mooie, strakke layouts eens te vertalen naar je eigen site. Avada preview
  15. [*]De medewerker heeft een sleutel van het kantoor [*]Het is de gewoonte bij het verlaten van het kantoor de deur op slot te doen. Er zitten een aantal grotere bedrijven in het pand met een eigen receptie, die vrije inloop toestaan. Deze laat de receptie ook altijd gewoon doorlopen. Maar zoals gezegd: het is in mijn ervaring met bezoek kinderlijk eenvoudig om gewoon door te lopen.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept