Mijn ervaringen met adverteren op Facebook B2B zijn slecht.
Na eigen onderzoek heb ik de conclusie getrokken dat te weinig ondernemers nog op Facebook zitten. Kijk bijv. eens naar de facebookpagina van MKB Nederland. Niet ge-update en weinig likes.
Verder zijn er weinig FBpagina's specifiek voor ondernemers met veel likes.
Als je onder ondernemers ook ZZP-ers rekent , die zitten wel en masse op Facebook.
Ik ben vooralsnog gestopt met FB advertising.
Ik werk veel met MKB-ondernemers en ik doe ook veel online, maar die 2 gaan nog steeds niet zo goed samen.
Veel ondernemers lopen behoorlijk achter waar het onine zakendoen betreft.
Voor wat betreft likes uit andere landen.
Er zijn in India Like-fabrieken. Waar i.d.d. mensen de hele dag mensen op FBpagina's zitten te klikken.
het is niet in opdracht van FB, maar toch hebben die fabrieken er een verdienmodel van gemaakt. Ik heb er ooit een video over gezien, maar ben vergeten hoe dit ook al weer precies werkte.