Ga naar inhoud

Jason2017

Senior
  • Aantal berichten

    47
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Karma

1

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  1. Leuke webshop met een tripod lycos uiterlijk. Het komt wat hobbyachtig over. Als je de site bekijkt zie ik een verkoper voor me die wat spulletjes verkoopt vanuit de voorraad kast. Is dat wat je wilt overbrengen? Het kleurgebruik is inderdaad een beetje onhandig. Ook dat is een reden dat je webshop ouderwets genoemd is denk ik. (Bij mij) Zijn de afmetingen van je header te groot waardoor de pluspunten van je webshop niet direct goed in beeld komen. ( √ Stoere kleding √ 100% natuurlijke verzorging √ Kwaliteits halsbanden √ V.I.P service)). Ik zou dat wel aanpassen zodat deze lijst wel direct goed in het gezichtsveld komt als je op de website terecht komt. Ten slotte: Ik ben geen taalexpert dat mag duidelijk zijn. Maar je praat eerst vanuit de Ik-vorm. En daarna weer: vanuit izzybully zorgen wij.. Etc. Ik weet niet of dat klopt? Veel succes.
  2. Heb je zelf al een idee hoe je aan potentiële klanten gaat komen? Er zijn al een heleboel bedrijven die zonnepanelen en alle overige zaken hieromheen verzorgen toch? Ga je gewoon aanbellen bij bedrijven (b2b) om je diensten aan te bieden om je te onderscheiden van de grote online aanbieders van ZP? En wat voor werk neem jij uit handen? Als je het over een systeembeheer service of ict dienst had zou ik het snappen. Bij energie/zonnepanelen is het toch zo dat wanneer ze eenmaal geïnstalleerd zijn de klus geklaard is? Mvg
  3. Jason2017

    Website omzetten naar https

    In een HTML website is het easy zoals hierboven gezegd, 5 regels in .htacces als je webhosting dat toelaat. Op Seo gebied heb ik een ander duidelijk voorbeeld van de voordelen: Op de meeste zoekwoorden waar ik op zoek is 75% van page 1 and 2 SSL. Het kan wel zijn dat je de eerste weken na de switch een kleine setback zal ervaren. Je nieuwe link zal soms als nieuw worden genomen in het begin door google. Maar bij mij werd de site na een aantal weken gezien als een vervanging van de oude link. Is ook een kwestie van duidelijk aangeven in de webmastertools.
  4. Jason2017

    Feedback op nieuwe horloge dealsite

    Dat en de prijzen van de horloges zijn wel heel erg interessant. Als dit originele merkhorloges zijn vind ik dit wel een leuk aanbod. Maar de "before" de korting prijzen zijn wel wat overdreven. Maar dat doen de meeste webshops i guess. Het eerste wat ik namelijk deed was zoeken wat de normale prijzen waren en als je dan ziet hoeveel jullie erboven op gooien voel me ik een beetje bedrogen als klant.
  5. Je vraagt of iemand ervaring heeft met de conversie van organische google traffic en dan noem je een heel ander cijfer (CTR). Wat is dan het conversie percentage dat je verkrijgt uit die 6.05%? En volgens mij liggen de CTR en conversion % rates over het algemeen via de organische weg veel hoger dan via Adwords. Heb hier ooit iets over gelezen maar kan het artikel niet meer vinden.
  6. Jason2017

    bezorgservice webshop

    Het is wel een upgrade ten opzichte van je eerste design. Het lijkt me beter inderdaad beter om te vermelden: "Wij zijn open vanaf zus en zo". Waarom de switch van .com naar .nl?
  7. Qua TF zal het niks uitmaken als ze dofollow zijn, maar ook een nofollow kan waarde hebben en heb dat zelf getest en op sites met wat projecten zoals MOZ gelezen. het kan zijn dat de Domain autoriteit dan toch link waarde zal doorgeven. Maar wat beter is de lengte van je artikel en naar welke pagina's je ze linkt binnen je site en waarom zou je in 1 artikel niet 5x naar je zelf kunnen linken als het artikel 1500 zoekwoorden is bijvoorbeeld. Wel slim om dan ook een link naar wat grotere sites erbij in te plaatsen. De ene zal zeggen dat je het niet moet doen en de andere heeft met zijn sites er juist wel resultaten mee gehaald. Het blijft passen en meten voor elk project zijn er tal van punten belangrijk. Ik heb met SEO bedrijven gesproken die miljoenen omzet draaien en dingen doen dat ik denk van OE das link maar ze doen het al 10 jaar. Dus ja zeg het maar ? Eerlijk gezegd had ik wel verwacht dat dit forum een nofollow beleid hanteert want dat zou eigenlijk moeten voor de eigen trustflow. het kan ook zijn dat er betaalde links hier worden geplaatst dus dan moet het zelfs. Dit. Vooral als je een dienst in de categorie websites/seo etc hebt verwacht (ik persoonlijk) een hele strakke website. En nu oogt het een beetje als een soort marktplaats script dat je van freescripts.com hebt gehaald. Als je met het bedrijf naar het volgende niveau gaat zou ik dat aspect niet overslaan ;p
  8. Jason2017

    Facebook, een bijzonder bedrijf ?

    nouja "bedrijf". Facebook komt eerder in de categorie supermajors. Dus ik denk dat het op dat niveau anders gaat. En wellicht is het ook zo dat de regels voor facebook op een ander manier toegepast worden.
  9. Jason2017

    Fouten in het handmatig sorteerproces.

    Als je het verzendlabel voor je neus hebt weet je ook direct in welke sorteer bak het pakje moet liggen. Maar alsnog gooien mensen het vaak in de verkeerde bak.
  10. Jason2017

    Fouten in het handmatig sorteerproces.

    Ik zou zeggen voeg een scanner toe aan het sorteerproces. Zo ging dat ook in de tijden dat ik in het sorteercentrum van post-nl werkte. Het is eigenlijk meer een mentaal verschil als je het mij vraagt. Nu lees je de label of zie je de kleurcode en gooi je het poststukje in de juiste bak. Met een kleurcode zal het aantal errors wellicht afnemen maar het is eigenlijk geen verandering. Het is alleen (iets) makkelijker om de juiste bak te herkennen De oplossing Voeg er een scanner aan toe, scan je het product en dan krijg je ook nog extra bevestiging op de scanner in welke bak het pakket moet komen. Je moet dan het pakket scannen en daarna een label scannen op de juiste BAK als je ervoor staat! Op deze manier is het dus onmogelijk om een fout te maken. Heb tijdens mijn studententijd bij meerdere bedrijven orders gepickt die van dit systeem gebruik maakte. Niet voor niets realiseer ik mezelf nu dus. Als je een product hebt met code A en je gaat daarna voor bak B staan en dan scan je het label op bak B dan krijg je een foutmelding.
  11. Jason2017

    Kleinschalig Importeren

    Zolang je onder bepaalde bedragen "importeert" is het geen probleem, maar het is wel van belang dat de correcte waarde is aangegeven op je verzending. Anders kan je juist daardoor in problemen komen.
  12. Jason2017

    Iemand ervaring met klussenwerkplaats Werkspot?

    In de eerste instantie zou ik persoonlijk beknopt en to the point willen horen wat de opdrachtnemer voor me kan betekenen. Dus direct een uitgebreide reactie kan mensen afschrikken. Verder wil ik zeggen dat je ook gebruik kan maken van marktplaats diensten. Daar heb ik persoonlijk een hoger reactie percentage ervaren.
  13. wauw, opmerkelijk en lef hebben sommige ondernemers. Hij heeft de bus aan jou verkocht dus in mijn ogen moet hij al blij zijn dat je bereid bent (om tegen compensatie) aanpassingen te doen aan dat busje!
  14. Ik vond deze site: https://www.businessinsider.nl/online-shoppen-in-het-buitenland-zo-zit-het-met-invoerrechten-512606/ Je moet binnen 6 weken een bezwaarschrift indienen, dat gaat overigens over "minder" invoerkosten betalen. Ik neem aan dat ze je een persoon in jouw situatie met open armen verwelkomen om het volledige bedrag te betalen.
  15. Verrek ;), weer wat geleerd. Je kunt wél PM's versturen aan nieuwe leden, ze kunnen met te weinig postcount alleen nog niet daarop reageren of zelf PM's sturen: ( dit is ingesteld ivm misbruik in 2016) Wat voor soort misbruik zou er dan moeten plaatsvinden? Of is dit een anti spam maatregel. Ik ben overigens zelf heel erg benieuwd wat er nu gebeurd is met dit bedrijf en/of de overname heeft plaatsgevonden.

×

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

 Meer informatie   Oké