Wat denken jullie van het onderstaande bedrijfsidee.
Een burger verhuist gemiddeld een maal in de zeven jaar. Gevolg veel gedoe met verhuisberichten. Veel administratie bij bedrijven om de adreswijzigingen te verwerken. Veel fouten. Zo zijn mij jaarstukken van mijn hypotheek meerdere malen naar het vorige adres gestuurd. Leuk weten zij ook hoeveel schuld ik heb.
Oplossing een virtueel adres.
Hoe werkt het. Bijvoorbeeld. Je bank stuurt de afschriften niet meer naar je fysieke adres maar naar je virtuele adres. Bij elk uniek virtueel adres hoort 1 fysiek adres. Daardoor komt de post dus bij jou aan.
Als je gaat verhuizen is het maar op één plek nodig om een wijziging door te voeren en niet bij alle bedrijven die jou post sturen. Het gaat vanzelf goed.
Een simple idee met zeer veel invalshoeken, haken en ogen.
Deze heb ik al met meerdere mensen besproken. Ook welk businessmodel je er onder zou kunnen hangen maar wil het hier gewoon even blanco in de groep gooien.
Kommentaar vanuit elke invalshoek is toegestaan, zelfs gewenst.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
-Vincent-
-Vincent-
Wat denken jullie van het onderstaande bedrijfsidee.
Een burger verhuist gemiddeld een maal in de zeven jaar. Gevolg veel gedoe met verhuisberichten. Veel administratie bij bedrijven om de adreswijzigingen te verwerken. Veel fouten. Zo zijn mij jaarstukken van mijn hypotheek meerdere malen naar het vorige adres gestuurd. Leuk weten zij ook hoeveel schuld ik heb.
Oplossing een virtueel adres.
Hoe werkt het. Bijvoorbeeld. Je bank stuurt de afschriften niet meer naar je fysieke adres maar naar je virtuele adres. Bij elk uniek virtueel adres hoort 1 fysiek adres. Daardoor komt de post dus bij jou aan.
Als je gaat verhuizen is het maar op één plek nodig om een wijziging door te voeren en niet bij alle bedrijven die jou post sturen. Het gaat vanzelf goed.
Een simple idee met zeer veel invalshoeken, haken en ogen.
Deze heb ik al met meerdere mensen besproken. Ook welk businessmodel je er onder zou kunnen hangen maar wil het hier gewoon even blanco in de groep gooien.
Kommentaar vanuit elke invalshoek is toegestaan, zelfs gewenst.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10018-bedrijfsidee-virtueel-adres/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag