edacteur.nl is online. Wat vinden jullie er van?

Aanbevolen berichten

Het afstand tussen het idee en het eindresultaat is groter dan je kunt denken. Eindelijk staat het online.

Het gaat om http://www.edacteur.com: de marktplaats en netwerkplek voor creatievelingen in tekst, beeld video, geluid en software.

 

Het project is 95 procent af maar wij zijn al gestart. Maakt kennis met het concept en laat even weten wat je er van vindt.' :)

 

[titel verduidelijkt - mod]

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

Ik zou om de de drempel wat te verlagen (als bij HL) de registratie wat aanpassen.

Onderstaande verplichte gegevens zet niet iedereen zo maar graag op het internet.

Ook al staat er bij "Uw gegevens worden hier goed beveiligd".

Ik zou de site wel eens willen verkennen, maar de registratie houd mij tegen.

 

Van de site: * verplicht in te vullen..

Smokkelen gaat ook "niet" 'Registreren met valse gegevens is strikt verboden'.

 

 

Registreer en krijg toegang tot alle categorieën op Edacteur.nl Uw gegevens worden hier goed beveiligd. Registreren met valse gegevens is strikt verboden.

 

 

Ik wil mij nu regristeren:

 

Gebruikersnaam (geen hoofdletters): *

Wachtwoord: *

E-mail adres: *

Naam: *

Achternaam: *

Huisadres: *

Postcode: *

Woonplaats: *

Land: * Belgium Nederland

Telefoonnummer: *

 

Geboortedatum: *

 

Link naar reactie

De pijltjes doen erg pijn en de knuppel van Annedien nog meer.

 

Je kunt alleen goed beoordelen als je jezelf hebt geregistreerd, iets gepubliceerd of gedownload.

 

De website is gemaakt voor een bepaalde doelgroep. Mensen die schrijven of andere dingen creëren en dit graag met andere willen delen. Sommige willen opvallen en ontdekt worden.

 

Je kunt op de website dus bestanden (doc, pdf, video's ... publiceren). De mensen die daar behoefte aan hebben, kunnen de bestanden tegen betaling van minimaal een dropmunt downloaden. Het dropmuntje (een deel) gaat naar de droppot van degene die gepubliceerd heeft. Heb je genoeg dropmunten verdiend, kun je de websitemanager verzoeken om de verdiende dropmuntjes in euro's uit te betalen.

 

Je kunt geheel GRATIS meedoen (inschrijven en publiceren) en toch dropmuntjes verdienen en verder shoppen (downloaden) op www.edacteur.com.

 

Youtube is in een creatieve bui van de ontwerper op de site gekomen. Dit wordt zsm aangepast.

 

Opbouwend kritiek is altijd welkom.

 

Heb je ooit iets geschreven? Een ondernemingsplan bijvoorbeeld? Publiceer een geanonimiseerde versie op www.edacteur.com en houd je droppot in de gaten. Ik blijf toch benieuwd naar je ervaring.

 

 

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

De pijltjes doen erg pijn en de knuppel van Annedien nog meer.

 

Je kunt alleen goed beoordelen als je jezelf hebt geregistreerd, iets gepubliceerd of gedownload.

 

 

In feite ben ik je als creatieveling je doelgroep, en ik ben ook geïnteresseerd in netwerken, dus als dit de indruk is die je site bij me oproept dan kan je daar misschien je voordeel mee doen.

Wat voor sanctie gaan jullie trouwens opleggen aan mensen die zich met onjuiste gegevens registreren? ;)

("Registreren met valse gegevens is strikt verboden.")

 

Nog een tip: "zo snel mogelijk" (als in: onmiddelijk) is wel aan te raden voor het offline halen van die 'sponsors'. Ik denk dat er bedrijven zijn die het niet alleen niet zo leuk vinden als je de indruk wekt dat ze sponsor zijn maar ook redelijk snel tot juridische stappen overgaan.

 

Wat betreft de scope van de site:

Het is wel erg breed, van alles wat en voor iedereen en elk wat wils. Dit maakt het erg onduidelijk wat het doel precies is en zal dus ook voor maar weinig mensen aantrekkelijk zijn om te gaan gebruiken. Is het een social networking platform? Is het een publicatieformat? Is het bedoeld voor kennisuitwisseling?

Je uitleg in deze thread geeft al wat meer duidelijkheid, maar dit spreekt m.i. niet uit wat er op de site staat.

 

"Edacteur" is wel een sterk woord trouwens.

 

Wat ik me ook nog afvroeg is of je een bepaalde 'bandbreedte' van creatieven aan wil spreken of wil je iedereen aanspreken, van theezakjesplakker/dakpanbeschilderaar tot gerenommeerde prijswinnende binnenhuisarchitect?

 

Het was trouwens geen knuppel maar de speciale, door mezelf ontwikkelde Cut The Crap Ninja techniek ;)

Link naar reactie

[quote author=descartes

Ik zou om de de drempel wat te verlagen (als bij HL) de registratie wat aanpassen.

 

Degene die registreert en publiceert op www.edacteur.com kan kiezen om 'alleen de gebruikersnaam te tonen' op de website.

 

Het verlagen van de drempel (registratie) zorgt ervoor dat meer troep anoniem op de site ge-upload wordt.

 

Wij hebben bewust gekozen voor een brede aanpak. Wij zijn niet alleen bezig met ondernemen. Wij (algemeen) klussen graag, wij gaan opreis, wij maken muziek, enz... Houd je bijv. alleen van ondernemen? kun je met 2 muisklikken naar je hoofdrubriek gaan.

 

Op edacteur.com kun je bijv. tergelijk stap voor stap een boek over marketing schrijven, je politieke mening ventileren en een brief naar de koningin sturen.

 

Bekijk dus dacteur.com vanuit je eigen hoek en zie je kansen en mogelijkheden:

 

Is het een kennisbank?

Ja want alles wat je geschreven hebt wordt bewaard en kan door anderen gedownload worden.

 

Is het een social networking site?

Ja want anderen kunnen via je publicaties contact met jou opnemen. Bij inschrijving krijg je automatisch een eigen 'Opscheppagina' met foto's en link naar alle je publicaties.

 

 

Is het een discussieforum?

Ja want je kunt in de forums je ideeën toetsen en discussiëren ter voorbereiding van een publicatie (bijv.)

 

Netwerken en werken?

Ja want je kunt profileren als Edacteur® of Hoofdedacteur® en een toegevoegde waarde aan je publicaties geven.

 

 

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

De plaatjes van youtube zijn weg.javascript:replaceText(' :)')

Lachebek

 

Annedien, je hebt gelijk want je past in het profiel van ons doelgroep.

Misschien heb je iets kantenklaar om te publiceren?javascript:replaceText(' ;)')

Knipoog

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

Het kostte me ruim tien minuten voordat ik erachter kwam dat het idee van de site is dat mensen er content kunnen verkopen. Dat staat nergens vermeld, zelfs niet bij "over de site". De site is voor de meeste mensen die het tegenkomen waarschijnlijk één groot mysterie.

 

Ik zet in ieder geval vraagtekens bij je aanpak. Door alles, maar dan ook alles achter een registratie te zetten zul je nooit een zinvol bereik kunnen creëren en altijd gebonden zijn aan een enorme marketing-inspanning om de boel onder de aandacht te brengen. Anno Web2.0 zijn daar toch veel slimmere manieren voor?

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

Het kostte me ruim tien minuten voordat ik erachter kwam dat het idee van de site is dat mensen er content kunnen verkopen. Dat staat nergens vermeld, zelfs niet bij "over de site". De site is voor de meeste mensen die het tegenkomen waarschijnlijk één groot mysterie.

 

Floor, bedankt voor opmerking. Wij hebben links boven een button ´Publiceer´ ge plaatst. blijkbaar is dat niet voldoende. Wij gaan werk van maken.

 

..... Anno Web2.0 zijn daar toch veel slimmere manieren voor?

 

Wat zijn de alternatieven?

 

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

In eerste oogopslag ziet de pagina er netjes uit, maar de usability is duidelijk minder.

 

M.a.w. er is te weinig vanuit het perspectief van een nieuwe bezoeker die de website voor de eerste keer bezoekt gedacht.

 

Het duurt naar mijn mening te lang voordat duidelijk wordt waar de website over gaat.

 

Drempel van registreren is er, ik zou persoonlijk niet op een dergelijke site abbonneren zonder eerst wat meer gezien te hebben.

 

Tevens zal ik (stel dat ik geregistreerd ben) niet snel aan de hand van een titel van een content item al beslissen of ik geld (dropmunten) aan het betreffende item wil uitgeven.

 

Bijv. item "Voorbeeld AJAX navigeren" trok gelijk mijn aandacht, maar wil voordat ik dropmunten investeer wel ff weten of er ook een codevoorbeeld bij zit, en in welke programmeertaal, etc.

 

Ook voor het forum is registreren verplicht, je mag zelfs geen berichten lezen zonder registratie (lijkt me een onnodige drempel). Ik had mezelf nooit geregistreerd op higherlevel,nl als ik niet eerst wat berichten had kunnen lezen.

 

Denk ook dat zaken als FAQ geen overbodige luxe is.

 

Veel succes met de website, ik hoop dat je iets aan mijn commentaar hebt.

Link naar reactie

heb even gebruikt maakt van de website, en ben tot wat vreemde dingen gekomen..

 

ik snap de kosten niet helemaal, bij het inleveren van dropmunten staat er :

100 dropmunten hebben een waarde van € 23.65

 

wanneer ik echter dropmunten wil kopen :

250 dropmunten €2,50

 

met andere woorden stel dat ik 250 dropmunten koop, ik wil ze inleveren zijn jullie mij 23.65x2,5=59,1 euro schuldig?

 

en vervolgens zie ik dat er staat videofilm downloaden, maar dit niet mogelijk is omdat het in streaming video beschikbaar is.

 

dit haalt niet weg dat ik de site absoluut erg makkelijk en plezierig voor het oog vind,

 

ps. de algehele site functie en de mogelijkheden was mij niet snel duidelijk

Link naar reactie

Floor, bedankt voor opmerking. Wij hebben links boven een button ´Publiceer´ ge plaatst. blijkbaar is dat niet voldoende. Wij gaan werk van maken.

 

Dat zou ik doen. Als je nu op publiceren klikt kom je (zoals overal waar je op klikt) op een registratie-pagina terecht zonder enige vorm van uitleg. Dat is voor niemand duidelijk.

 

..... Anno Web2.0 zijn daar toch veel slimmere manieren voor?

 

Wat zijn de alternatieven?

 

Ik heb geen panklare oplossing voor je. Maar je presenteert je als een netwerkplek. Edacteur moet een plem zijn waar veel mensen samenkomen, zowel vragers als aanbieders. Daar liggen op zich veel kansen.

 

Nou is sinds 1-2 jaar de term Web 2.0 in zwang. Een nieuwe manier van denken. Internetondernemers zijn zich gaan realiseren dat de gebruiker in control wil zijn en dat zij als conceptbedenker die behoefte kunnen gebruiken om de gebruikers het concept zelf te laten groeien. Kijk naar Digg. Kijk naar Hyves. Kijk naar Flickr. Allemaal netwerk- en communityconcepten waar veel mensen samenkomen, waar veel mensen met content bezig zijn en waar vrijwel geen cent uitgegeven is aan marketing. Dat is Web2.0: als ondernemer/initiatiefnemer breng je de boel aan de gang en vervolgens gaat het viraal verder.

 

En probeer je nou eens voor te stellen waar die concepten zouden zijn geweest als alles achter een registratieverplichting had gezeten, niet alleen om content te plaatsen, maar ook om content te zien. Het antwoord is vrij simpel: met zo'n model waren die sites nooit van de grond gekomen. Voor een internetconcept met een netwerkfunctie is zo'n registratiedrempel zelfmoord. Je ziet het aan Schoolbank, waarbij het bezoek finaal in elkaar is gestort sinds alle functionaliteit volledig achter een registratie is gegooid. De laatste jaren nog iemand over de site gehoord? Ik niet, terwijl het in 2004 nog the talk of the town was.

 

graph_schoolbank.png

 

Zoals ik reeds zei, ik heb geen pasklare oplossing voor je, maar ik voel wel dat je veel meer gebruik moet maken van je bezoekers dan je nu doet. Ik snap dat je een probleem hebt omdat de content juist je business is, maar ik denk dat je dit niet van de grond gaat krijgen als je er geen opener model omheen weet te hangen. Je zit in een goede markt, want er is gigantisch veel aanbod van content én er is gigantisch veel vraag naar content door (media)bedrijven, maar je site is op dit moment een vesting met een groot slot op de voor- en achterdeur. Dat nodigt niet uit, dat schrikt af. Gevolg is dat je een voortdurende, actieve marketinginspanning zult moeten leveren om aanbieders en vragers binnen te halen. Dat zal een maand lukken, misschien twee maanden, maar na drie maanden zijn je energie en je geld op. En dat zou doodzonde zijn voor een netwerkconcept, zeker als je links en rechts allerhande netwerkconcepten juist ziet boomen zonder dat ze ook maar iets uitgeven aan marketing.

 

Probeer een concept/businessmodel te bedenken waardoor je, in ieder geval deels, hetzelfde effect zou kunnen bereiken. Je huidige model zie ik niet snel slagen. Maar goed, scepsis is my middle name, dat moet gezegd :)

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

In eerste oogopslag ziet de pagina er netjes uit, ...

 

Denk ook dat zaken als FAQ geen overbodige luxe is.

 

Veel succes met de website, ik hoop dat je iets aan mijn commentaar hebt.

 

Jouwe opmerkingen zijn voor ons zeker waardevol. De FAQ en algemene voorwaarden enzo komen eraan.

 

Bedankt voor de compliment over de layout. Dan weet ik dat ik me daarover voorlopig geen zorgen hoef te maken.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

 

ik snap de kosten niet helemaal, bij het inleveren van dropmunten staat er :

100 dropmunten hebben een waarde van € 23.65

 

wanneer ik echter dropmunten wil kopen :

250 dropmunten €2,50

 

;D touché. wij moeten de formule en de parameters nog eens doornemen.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

[quote author=Annedien Hoen

In feite ben ik je als creatieveling je doelgroep, en ik ben ook geïnteresseerd in netwerken, dus als dit de indruk is die je site bij me oproept dan kan je daar misschien je voordeel mee doen.

 

Wat betreft de scope van de site: Het is wel erg breed, ... Is het een social networking platform? Is het een publicatieformat? Is het bedoeld voor kennisuitwisseling?

 

"Edacteur" is wel een sterk woord trouwens.

 

Wat ik me ook nog afvroeg is of je een bepaalde 'bandbreedte' van creatieven aan wil spreken of wil je iedereen aanspreken, van theezakjesplakker/dakpanbeschilderaar tot gerenommeerde prijswinnende binnenhuisarchitect?

 

Annedien

 

De site is inderdaad gemaakt o.a. voor de CREATIEVE MENS in jou en in alle anderen. Wij zijn ervan uitgegaan dat je de hele dag niet alleen aan je werk denkt. Het project EDACTEUR® geeft je de mogelijkheid om je creatieve geest helemaal vrij te laten.

 

Wij willen jou zeker niet in een hokje stoppen. Bekijkt EDACTEUR vanuit jouw eigen visie: Vertel vandaag over je ondernemerservaring, morgen hebt je vast een mening over wat in Den haag gebeurd is en misschien later ga je eindelijk een keer iets vertellen over je passie 'theepotjes veramelen'. ;D

 

Het is inderdaad breed maar toch worden alle publicaties netjes gerubriceerd. Je eigen publicaties worden gebundeld op je eigen 'opscheppagina' (gelijk à profielpagina, maar dan leuker). Over 3 jaar dan maar een boek uitgeven?

 

Wij hebben inmiddels meer dan 50 publicaties binnen. Klik op MAGAZINE en NIEUW OP DE SITE om te bladeren tussen alle publicaties op de website.

 

Ik heb de feedback van een insider nodig. De meeste mensen hebben allen de buitenkant gezien. Schrijf je in en publiceer bijvoorbeeld een mooie foto (hoge resolutie), een kolumn, een document (bijv. ondernemingsplan) een liedje of filmpje en geef feedback. ;D

 

Er zijn extra netwerkfunctionaliteiten aan de website toegevoegd en wij hebben de drempels verlaagd:

 

De inschrijfformulier is korter geworden;

Publiceren is helemaal gratis muv reclame;

Na je inschrijving krijg je binnen 24 uur gratis dropmuntjes. (Dit wordt later geautomatiseerd);

Edacteur® of Hoofdedacteur® worden is nu helemaal gratis.

Wij werken nu nog aan de algemene voorwaarden en de uitlegpagina's.

 

Jullie tips zijn welkom. Bijvoorbeeld welke rubrieken moet onder sport komen? Ik ben niet zo'n... :-\

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

hoi jean marie

al googelend op het woord edacteur kwam ik dit platform tegen.

dit is wel een erg oude topic, waar ik op reageer, maar ondertussen draait de site ruim 4 maanden en kan ik als gebruiker wellicht het een en het ander nuanceren (ik moest me overigens eerst registreren ;) voordat ik kon reageren, de pot verwijt de ketel...)

Wat ik even kwijt wil:

Ik heb het erg naar mijn zin op www.edacteur.com. Het is inderdaad vrij gesloten, maar steeds meer mensen weten ons toch te vinden. En er wordt volop gepubliceerd.

Ik als hoofdedacteur van de rubriek grafisch ontwerp vind het goed dat gebruikers zich eerst moeten inschrijven voordat ze echt iets kunnen op edacteur.com. Ook het feit dat jaarlijks de beoordelingen worden bekeken en mensen die gemiddeld te laag scoren hierover worden aangesproken (of eruit worden geknikkerd???) zal het er uiteindelijk toe leiden dat de publicaties van hoogwaardige kwaliteit zijn.

In ieder geval ben ik blij met de mogelijkheden die de site biedt.

Naast het publiceren en bekijken van publicaties is netwerken zo'n mogelijkheid die door een groot aantal leden goed gebruikt wordt.

Echt de moeite waard om een account aan te maken!

 

met vriendelijk groeten Trees okhuijsen-schepman

www.2breed.nl

Link naar reactie
Ik als hoofdedacteur van de rubriek grafisch ontwerp... (...) Echt de moeite waard om een account aan te maken!

 

Prima dat je meepraat, pas echter op dat het geen reclamepraat wordt. :)

 

Het ontwerp is overigens behoorlijk verbeterd. Niet zo startpagina-achtig meer.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

sorry dat het zo reclame-achtig overkwam, het was bedoeld om al het voor het grootste gedeelte gedateerde commentaar wat te nuanceren. Blijkbaar heeft edacteur sinds de lancering al veel aanpassingen gedaan die de site en het gebruik ten goede komen. Het is echter wel zo dat ook oude topics zichtbaar blijven en door de zeer hoge ranking van deze site bij google ook altijd bovenaan terechtkomen.

 

trees okhuijsen-schepman

www.2breed.nl

Link naar reactie

Ja, erg ontopic die berichten:

 

Woning te koop, Groningen Zie pdf-file voor alle gegevens. Zeer ruime gezindswoning in de nieuwbouwwijk de www.vosholen.nl in hoogezand. Eventueel ook te huur voor langere periode vanaf 1-1-2008.

 

En even rondkijken is er ook niet bij, zelfs dan moet je je registreren. Dat is logisch voordat je kunt posten, maar om te lezen? Ik haak af.

Link naar reactie

Ja, erg ontopic die berichten:

 

Woning te koop, Groningen Zie pdf-file voor alle gegevens. Zeer ruime gezindswoning in de nieuwbouwwijk de www.vosholen.nl in hoogezand. Eventueel ook te huur voor langere periode vanaf 1-1-2008.

 

En even rondkijken is er ook niet bij, zelfs dan moet je je registreren. Dat is logisch voordat je kunt posten, maar om te lezen? Ik haak af.

 

Rond kijken is echter mogelijk, ook zonder registreren. Klik hiervoor op de link 'Nieuwste publicaties' en je kunt bladeren door de verschillende publicaties. Wil je een publicatie lezen/afspelen/downloaden, dan moet je inderdaad even registreren.

 

Registreren is een onmisbare onderdeel van het concept. Het oorspronkelijke registratieformulier was veel te lang. Wij hebben naar de opbouwende kritiek van de mensen hier geluisterd en het is nu vereenvoudigd.

 

Ik vind het jammer dat je niks op www.edacteur.com, tussen de 350 publicaties, hebt kunnen vinden. Misschien kun je dan wel zelf wel iets publiceren: een ondernemingsplan, een scriptie, je ervaring als ondernemer o.i.d.

 

Wie schrijft die blijft.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

DennH,

 

Wij hebben de afgelopen tijden veel aandacht besteden aan de functionaliteit van de website. Het wordt inderdaad tijd dat wij kritisch naar de teksten moeten gaan kijken.

 

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.