Ik ben druk bezig met het opstarten van een bedrijfje. Nu ben ik op een heikel punt gekomen en dat is het vaststellen van de kostprijs. Hoe kan ik dit het beste doen? Het product waarom het gaat is verkrijgbaar in verschillende verpakkingen. (100 gr. busjes, 90 gr. navulzakjes, 600gr. navulbussen en 10 kg emmers). Alvast bedankt!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wouter
Wouter
Hallo,
Ik ben druk bezig met het opstarten van een bedrijfje. Nu ben ik op een heikel punt gekomen en dat is het vaststellen van de kostprijs. Hoe kan ik dit het beste doen? Het product waarom het gaat is verkrijgbaar in verschillende verpakkingen. (100 gr. busjes, 90 gr. navulzakjes, 600gr. navulbussen en 10 kg emmers). Alvast bedankt!
MvG, Wouter
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1041-kostprijs-berekenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag