Een klein apparaatje/mobieltje met slechts 1 knop die naar het alarmnummer 112 belt, en de coördinaten doorgeeft. Voordeel is dat in noodsituaties 112 bellen met je mobieltje niet altijd lukt, en met dit apparaatje wel.
Ik zou het willen richten op kinderen en jongeren; aan te schaffen door ouders die extra veiligheid willen. Ik zou het willen verkopen op een manier dat het in kleding kan worden ingenaaid.
Ik wil het verkopen in combinatie met een abonnenment op een surveillance-dienst die ingeval van een noodoproep direct reageert.
Ik heb nog een aantal handigheidjes bedacht voor de voordehandliggende vragen, maar die vertel ik (om een beetje voorsprong te houden) nog liever even niet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TheEntertainer
TheEntertainer
Beste HL'ers,
Ik heb het volgende idee:
Een klein apparaatje/mobieltje met slechts 1 knop die naar het alarmnummer 112 belt, en de coördinaten doorgeeft. Voordeel is dat in noodsituaties 112 bellen met je mobieltje niet altijd lukt, en met dit apparaatje wel.
Ik zou het willen richten op kinderen en jongeren; aan te schaffen door ouders die extra veiligheid willen. Ik zou het willen verkopen op een manier dat het in kleding kan worden ingenaaid.
Ik wil het verkopen in combinatie met een abonnenment op een surveillance-dienst die ingeval van een noodoproep direct reageert.
Ik heb nog een aantal handigheidjes bedacht voor de voordehandliggende vragen, maar die vertel ik (om een beetje voorsprong te houden) nog liever even niet.
Graag jullie reacties:
- Is dit er toevallig al?
- Vind je dit een goed idee?
Bij voorbaat dank :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10612-idee-alarm-mobieltje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag