Ik ben al een tijdje opzoek naar verhalen van accountmanagers die op de mooiste/duurste en meest unieke manieren hun klanten tevreden houden met bijvoorbeeld uitstapjes naar het buitenland of een weekendje golf..
Helaas heb ik nog geen resultaat, ik heb al op allerlei termen gegoogled zoals op Accountmanagement, key accounts, etc.
Dus mijn vraag bij deze aan jullie is: hebben jullie ooit zoiets mee gemaakt of van gehoord? Post het verhaal hier!! :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Joostk
Joostk
Ik ben al een tijdje opzoek naar verhalen van accountmanagers die op de mooiste/duurste en meest unieke manieren hun klanten tevreden houden met bijvoorbeeld uitstapjes naar het buitenland of een weekendje golf..
Helaas heb ik nog geen resultaat, ik heb al op allerlei termen gegoogled zoals op Accountmanagement, key accounts, etc.
Dus mijn vraag bij deze aan jullie is: hebben jullie ooit zoiets mee gemaakt of van gehoord? Post het verhaal hier!! :)
Mvgr, Joost
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10636-accountmanagers-verhalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag