Beste mensen ik wil graag een levendige cursus opzetten met telkens een nieuw thema.
Dit thema luid:Wat is het verschil tussen succes en geluk. :D
Succes betekent: kijgen wat we van het leven willen hebben. Geluk is: daar dan ook van genieten. De vraag is: wat willen wij werkelijk?
Onze verwachtingen bepalen uiteindelijk wat we krijgen. Wie weinig van het leven verwacht, krijgt uiteindelijk ook weinig.
Net zoals uw huidige situatie een weerspiegeling van uw verwachtingen van gisteren is, wordt uw situatie van morgen een weerspiegeling van uw verwachtingen vandaag.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roberto
Roberto
Beste mensen ik wil graag een levendige cursus opzetten met telkens een nieuw thema.
Dit thema luid:Wat is het verschil tussen succes en geluk. :D
Succes betekent: kijgen wat we van het leven willen hebben. Geluk is: daar dan ook van genieten. De vraag is: wat willen wij werkelijk?
Onze verwachtingen bepalen uiteindelijk wat we krijgen. Wie weinig van het leven verwacht, krijgt uiteindelijk ook weinig.
Net zoals uw huidige situatie een weerspiegeling van uw verwachtingen van gisteren is, wordt uw situatie van morgen een weerspiegeling van uw verwachtingen vandaag.
Wat verwacht u dus eigenlijk? ;)
Beste mensen graag een open reaktie? ;D
Einde deze week behandel ik dit af.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1167-cursus-succesvol-leider-wordendeel-1/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag