Toen ik een maand geleden mijn bedrijfje inschreef bij de KvK, dacht ik dat de boekhouding vrij simpel zou zijn. Ik dacht dat het bewaren van betaalde en inkomende facturen + bankafschriften voldoende zou zijn.
Momenteel word ik dus platgebeld door allerlei instansies die hun diensten willen aanbieden. Onder deze mensen zitten vooral veel accountans.
Die naar mijn idee allerlei bange senario's vertellen om zo maar hun diensten te accepteren.
Nu ben ik benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken.
Ik ben nog maar een kleine ondernemer in de webdesign branch en heb nog geen BTW nummer.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
spruce
spruce
Toen ik een maand geleden mijn bedrijfje inschreef bij de KvK, dacht ik dat de boekhouding vrij simpel zou zijn. Ik dacht dat het bewaren van betaalde en inkomende facturen + bankafschriften voldoende zou zijn.
Momenteel word ik dus platgebeld door allerlei instansies die hun diensten willen aanbieden. Onder deze mensen zitten vooral veel accountans.
Die naar mijn idee allerlei bange senario's vertellen om zo maar hun diensten te accepteren.
Nu ben ik benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken.
Ik ben nog maar een kleine ondernemer in de webdesign branch en heb nog geen BTW nummer.
Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter
www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12423-wat-moet-er-in-mijn-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag