vandaag zat er een vreemd envelopje tussen mijn post.
Het gaat om een registratie in het WorldWideWeb Register, waarbij uiteraard handig gebruik gemaakt wordt van mijn url. Men wekt de schijn dat je wat zaken moet controleren en vervolgens met een handtekening eronder terug moet sturen.
In zeer kleine lettertjes die psychologisch zeer handig geplaatst zijn onderteken je dus en passant voor een order van 877 euro.
Ik betitel deze aanpak op zijn minst als zeer dubieus.
Zelf stuur ik dus niets terug en ik adviseer mijn klanten om dit ook niet te doen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ard-Sc
Mede HL-ers,
vandaag zat er een vreemd envelopje tussen mijn post.
Het gaat om een registratie in het WorldWideWeb Register, waarbij uiteraard handig gebruik gemaakt wordt van mijn url. Men wekt de schijn dat je wat zaken moet controleren en vervolgens met een handtekening eronder terug moet sturen.
In zeer kleine lettertjes die psychologisch zeer handig geplaatst zijn onderteken je dus en passant voor een order van 877 euro.
Ik betitel deze aanpak op zijn minst als zeer dubieus.
Zelf stuur ik dus niets terug en ik adviseer mijn klanten om dit ook niet te doen.
Uw online yoga magazijn ...
Poweryoga: Meer dan een goed voornemen
Inspiratie