• 0

Interessante email.

Dan ben je internationaal ondernemer en krijg je te maken met types als die mailtjes sturen zoals hieronder....

 

 

From: Garrett Krause <------------->

To: Christine Karman

Subject: Official Warning

Date: Thu, 8 Nov 2007 02:06:06 +0100

 

 

Ms. Karman,

 

Please be advised that Izecom, Inc on behalf of ALL its shareholders is working with the Bankruptcy Trustee and is in the process of making an offer to acquire the remaining intellectual property (IP) and assets of Izecom, BV in effort to mitigate the serious damage caused by what we believe to be your intentional fraudulent claims that have put our subsidiary into Bankruptcy in The Netherlands.

 

I am sending this email to serve as an official warning from Izecom, Inc that any further attempt on your part to utilize information gained during your role as a shareholder or your employment as CEO of Izecom, Inc to bring in any partners, investors to provide any competing bids or to interfere in any way with the bid of Izecom, Inc will be viewed as a breach of your Non-Disclosure Agreement, misappropriation of confidential and proprietary information, information deemed a trade secret, and as an attempt to defraud the shareholders of Izecom, Inc. Any such action on your part will force Izecom, Inc to take swift and decisive legal action to protect the rights of Izecom, Inc and its shareholders.

 

Additionally, if you are actually involved either directly or indirectly with any third parties attempting to acquire the IP rights and assets of Izecom, BV then we will likewise be forced to take immediate action against you personally as well as the third party for using the Bankruptcy Court to defraud Izecom, Inc. from its investment.

 

Please understand that any further actions could also be deemed as criminal in nature under the laws of the United States of America and maybe other legal jurisdictions.

 

Christine, your ongoing and continued actions against Izecom, B.V. have seriously damaged a lot of creditors, investors, employees and clients and I ask you for what reason? To satisfy your own personal revengeful EGO, because you could accept the fact that you were a terrible CEO and had to be fired; a decision that was the right decision for the survival of the company. In time Izecom will prove that you have used the bankruptcy courts as a way to try to get what you think is your IP back. I want to warn you that no matter what the decision of the trustee that Izecom IP, you and any potential new investors will be tied up in litigation way beyond the time left for Izecom to get to the market.

 

At this time, you are 12% shareholder of Izecom, Inc. and I ask you on behalf of ALL the shareholders, especially the DUTCH shareholders, that invested in Izecom to STOP and finally let this go so I can attempt to salvage any remaining value for the Izecom shareholders. The damages you have caused Izecom and its investors due to your fraudulent claims to the Bankruptcy Court will not be easy for you to overcome because of all the legal action that is pending against you.

 

At this time you still have one last chance to help protect some value for Izecom, Inc. of which you still have an interest. If your EGO will allow you to just back down I may still save this company. But true to your nature I will bet that your EGO will not allow you to back down, so rest assured the appropriate civil and potentially criminal claims are being assembled for you to deal with for a long time down the road.

 

Do not take this warning lightly.

 

Conduct yourself accordingly,

 

 

Garrett Krause,

CEO, Izecom, Inc.

 

[edit mod: email adres van Garrett verwijderd]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
... het eerste wat curator Dirk Edens heeft gedaan, is zorgen dat Izecom weer gaat draaien, zodat er geld binnenkomt voor de boedel. Karman heeft nu weer toegang tot haar kantoor en personeel. 'We nemen hier gewoon de telefoon weer aan en staan klanten te woord.'

 

Sterk hoor.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

In dat Channelweb verhaal staat er dat de helft van het investeringsbedrag werd betaald en dat Krause met de spullen vandoor ging. Blijkbaar heeft Krause bepaalde talenten om geld aan te trekken en zit hij in het bedrijfsleven waar hij in staat is partnerschappen tot stand te laten komen. Wat ik dan uiterst merkwaardig vind is hoe zo een man oplichterij verkiest boven "normaal" zaken doen. Weegt zijn gewin werkelijk op tegen zaken als zijn reputatie vernietiging of bakken van tijd en geld verloren aan rechtszaken? ???

Link naar reactie
  • 0

 

Wow, wat een verhaal en levensles alhier.

 

Vraag me af of Christine nu nog steeds zo enthousiast is over Sillicon Valley als whalhalla voor ondernemers.

 

Enig idee hoe je dit soort mensen achteraf vroegtijdig zou kunnen herkennen? Natte handen? Meer onderzoek? Als ik op zijn naam zoek komt er heel wat meer shit naar voren:

 

http://siliconinvestor.advfn.com/readmsg.aspx?msgid=22421796

 

Ben het met de anderen eens, dat we wel wat eenzijdig geïnformeerd worden op dit moment, laten we dus wel verstandig blijven.

 

Christine toont wel een staaltje ondernemerschap met alles wat haar overkomt, ik wens je heel veel sterkte.

 

Perry

 

Link naar reactie
  • 0

Perry,

 

Zelf merk ik dat ik steeds meer op dit niveau keuzes maak op onderbuikgevoel en vervolgens op basis van daarvan even ga spitten, er is zoveel te vinden tegenwoordig. Verder is de credit check methode ook wel prettig, doen we soms wel eens tijdens de meeting. Laat je nooit meeslepen in mooie verhaaltjes, prins charming kan wel aardig overkomen maar is ook een meester in toveren (gisteren geleerd in Deel 1 van het Enron verhaal).

 

The Valley, the Wadi of kerkstraat 12 bis (gefingeerd adres). croocks are everywhere.Er is maar een jij met je gezond verstand, onderbuikgevoel en research.

 

Groet, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie
  • 0

Enig idee hoe je dit soort mensen achteraf vroegtijdig zou kunnen herkennen? Natte handen? Meer onderzoek? Als ik op zijn naam zoek komt er heel wat meer shit naar voren:

 

http://siliconinvestor.advfn.com/readmsg.aspx?msgid=22421796

 

 

Dit soort investeerders hebben we in Nederland ook. Soms zijn ze gewoon dom en gemeen, soms zijn het oplichters. Voor zover is heb begrepen heeft deze investeerder gebruik gemaakt van zeer aimabele stromannen.vrouwen. Ik weet niet of Christine dit had kunnen zien aankomen.

 

Ik weet wel dat je meer risico's loopt als je meer geld nodig hebt.

 

Een andere leuke case die op die van Christine lijkt is die van PEPC. Een leuke start-up waar veel crimineel geld ingegaan is met de bedoeling dit wit te wassen. Dat had ook gepaard moeten gaan met het opfokken van de verwachtingen. een beursgang en dan cashen. Hetzelfde scenario als Krause voor Izecom in gedachten had.

 

Nog een overeenkomst is dat het in beide gevallen niet gelukt is.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Uit de berichten maakt ik op dat jij weer aan de slag bent om de klanten van Izecom voor de boedel te behouden. Lukt dat een beetje?

 

Het is net zo moeilijk om investeerders voor een doorstart te vinden als dat het normaal is om investeerders te vinden, als je een technologie product maakt ipv een dienst.

 

De klanten is geen probleem want die willen allemaal graag. Buitenlandse resellers vragen ook nu nog om offertes.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

les: zorg dat een (investerings-) overeenkomst waterdicht is

 

Kan dat? Is een fraudeur te stoppen met een waterdichte overeenkomst?

 

Wat betreft de antecedenten van je investeerder; die had je toch gechecked? De investeerder waar je mee in zee ging had och een goede reputatie? Ik neem aan dat je in Amerika geadviseerd bent. Hadden je adviseurs je niet gewezen op de reputatie van deze investeerder en zo niet, kan je ze daar niet voor aansprakelijk stellen?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

 

Het is net zo moeilijk om investeerders voor een doorstart te vinden als dat het normaal is om investeerders te vinden, als je een technologie product maakt ipv een dienst.

De klanten is geen probleem want die willen allemaal graag. Buitenlandse resellers vragen ook nu nog om offertes.

 

 

OK, dus je bent weer terug bij af? Heb je de contole terug over Izecom?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • -1

JAAAA,

 

Geweldig om te lezen ;D Meer van dit graag. Zelden kom je zo een echte onvervalste ordinaire ruzie tegen.

 

Misschien een idee voor een nieuw topic: Laat je vuile was zien

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.