hallo ;D nuttige site met veel praktische info, steek veel van op!
Mag ik jullie daarom adviezen vragen om het volgende:
ik ben werkzaam bij een commerciële organisatie, ik loop al een tijdje met een IDEE dat in mn mening zeker ten goede zal komen voor de organisatie. Ik wil mn IDEE verwerken in een business voorstel en deze te presenteren aan de MT.
De organisatie voorwie ik werk is een jong, dynamische bedrijf met een redelijk open cultuur.
Duss, mijne dames en heren van de hedendaagse managers. Wat zien julie graag in zo'n voorstel? welke info hebben jullie nodig?
1. aanleiding van de voorstel?
2. probleemdefinitie?
3. doestellingen op kort/lange termijn?
4. plan van aanpak???
bvd,
Talentje
[titel aangepast - mod]
Confucius zegt: Je moet eerst elkaar begrijpen voordat je zaken met elkaar doet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
shanghaisquad
shanghaisquad
hallo ;D nuttige site met veel praktische info, steek veel van op!
Mag ik jullie daarom adviezen vragen om het volgende:
ik ben werkzaam bij een commerciële organisatie, ik loop al een tijdje met een IDEE dat in mn mening zeker ten goede zal komen voor de organisatie. Ik wil mn IDEE verwerken in een business voorstel en deze te presenteren aan de MT.
De organisatie voorwie ik werk is een jong, dynamische bedrijf met een redelijk open cultuur.
Duss, mijne dames en heren van de hedendaagse managers. Wat zien julie graag in zo'n voorstel? welke info hebben jullie nodig?
1. aanleiding van de voorstel?
2. probleemdefinitie?
3. doestellingen op kort/lange termijn?
4. plan van aanpak???
bvd,
Talentje
[titel aangepast - mod]
Confucius zegt: Je moet eerst elkaar begrijpen voordat je zaken met elkaar doet.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13892-businessvoorstel-hoe-presenteren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag