Naast mijn studie werk ik op een administratiekantoor waar ik naast administreren ook iets aan onze marketing probeer te doen.
Nu had ik bedacht om zoveel mogelijk kapsalons in onze omgeving te benaderen met een prachtige brief waarin een gratis QuickScan aangeboden wordt!
Daarnaast een mooi belscript gemaakt en ik zag het al helemaal voor me... Gezellig de briefjes nabellen en afspraken inplannen om de gratis QuickScan op locatie uit te voeren.
Natuurlijk had ik gedacht dat iedereen zou komen met het argument dan de boekhouding al wordt gedaan of uitbesteed. Máár de QuickScan is gratis en het is een mooi middel om de eigen administratie en de administrateur te evalueren. Bovendien is hij gratis dus wat heeft men te verliezen dacht ik...
Vanmorgen vol goede moed begonnen met de eerste 40 brieven na te bellen... Had mn agendaatje al klaar liggen om alles in te plannen en ik had er helemaal zin in. Tot ik de eerste 5 mensen gebeld had... NIET GEINTERESSEERD, IK STAP SOWIESO NIET OVER...
De moed zakte me letterlijk én figuurlijk in de schoenen! Heb ze alle 40 opgebeld maar er nog niks uitgekomen. Morgen bel ik er nog 4 van deze 40 na want zij wilden nog graag even overleg plegen, maar ook dit zie ik nu somber in...
Nu kan ik nog wel een paar honder brieven de deur uit doen, maar denk dat het weinig zin gaat hebben? Bovendien gaat mijn humeur er behoorlijk aan met deze belsessies...
Ben al na aan het denken om een andere weg in te slaan, maar met mijn altijd-te-positieve-inzichten ben ik bang op weer een nieuwe grote teleurstelling...
Misschien dat iemand hier nog nuttige tips of ideeen over heeft waardoor ik weer een beetje de goede weg op kom?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Smits
Smits
Naast mijn studie werk ik op een administratiekantoor waar ik naast administreren ook iets aan onze marketing probeer te doen.
Nu had ik bedacht om zoveel mogelijk kapsalons in onze omgeving te benaderen met een prachtige brief waarin een gratis QuickScan aangeboden wordt!
Daarnaast een mooi belscript gemaakt en ik zag het al helemaal voor me... Gezellig de briefjes nabellen en afspraken inplannen om de gratis QuickScan op locatie uit te voeren.
Natuurlijk had ik gedacht dat iedereen zou komen met het argument dan de boekhouding al wordt gedaan of uitbesteed. Máár de QuickScan is gratis en het is een mooi middel om de eigen administratie en de administrateur te evalueren. Bovendien is hij gratis dus wat heeft men te verliezen dacht ik...
Vanmorgen vol goede moed begonnen met de eerste 40 brieven na te bellen... Had mn agendaatje al klaar liggen om alles in te plannen en ik had er helemaal zin in. Tot ik de eerste 5 mensen gebeld had... NIET GEINTERESSEERD, IK STAP SOWIESO NIET OVER...
De moed zakte me letterlijk én figuurlijk in de schoenen! Heb ze alle 40 opgebeld maar er nog niks uitgekomen. Morgen bel ik er nog 4 van deze 40 na want zij wilden nog graag even overleg plegen, maar ook dit zie ik nu somber in...
Nu kan ik nog wel een paar honder brieven de deur uit doen, maar denk dat het weinig zin gaat hebben? Bovendien gaat mijn humeur er behoorlijk aan met deze belsessies...
Ben al na aan het denken om een andere weg in te slaan, maar met mijn altijd-te-positieve-inzichten ben ik bang op weer een nieuwe grote teleurstelling...
Misschien dat iemand hier nog nuttige tips of ideeen over heeft waardoor ik weer een beetje de goede weg op kom?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14480-marketing-administratiekantoor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag