Ik heb een vraag over het gemiddelde brutowinst percentage. Ik heb hier cijfers over proberen te vinden, maar geen eenduidig antwoord op kunnen vinden. Wat is het gemiddelde brutowinst percentage van een BV? En als hier geen eenduidig antwoord op te geven is: wat is een gezond bruto winst percentage? Wij zijn een internet onderneming in spe, dus als iemand iets weet over deze specifieke branche heel graag!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hildes
hildes
Hoi,
Ik heb een vraag over het gemiddelde brutowinst percentage. Ik heb hier cijfers over proberen te vinden, maar geen eenduidig antwoord op kunnen vinden. Wat is het gemiddelde brutowinst percentage van een BV? En als hier geen eenduidig antwoord op te geven is: wat is een gezond bruto winst percentage? Wij zijn een internet onderneming in spe, dus als iemand iets weet over deze specifieke branche heel graag!
Alvast bedankt,
Groeten,
Hilde
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14871-gemiddelde-brutowinstpercentage-bij-internet-onderneming/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag