• 0

teruggave loonbelasting

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vrees dat er weinig aan te doen is. Ondertussen loopt de wettelijke rente gewoon verder, en die is meer dan op een spaarrekening dus dat is een leuke bijkomstigheid.

 

Ze lopen nou eenmaal achter, volgens mij niet veel aan te doen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

De vraag was of er meer ervaringen zijn. Zijn er meer ondernemers die wachten op een teruggave loonbelasting?

 

Eerste keer dat ik die vraag lees :)

 

Ik heb er geen ervaringen mee.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Ja, er zijn meer ondernemers die hier (slechte) ervaringen mee hebben, maar daar zul je weinig aan hebben. De Belastingdienst gaat er echt niet sneller door werken. Het antwoord van Spoon is correct en de fiscus vergoedt een rente van ruim 5%. Dus laat ze maar lekker traag zijn, zou ik zeggen :)

Link naar reactie
  • 0

Normaal vinden we dat niet maar, even voor mijzelf sprekend, maak ik me liever druk om zaken die ik wel kan veranderen dan om zaken die ik niet kan veranderen.

Schiet je er iets mee op om te weten of anderen het normaal vinden of niet?

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi Gerard

 

Dit houdt verband met de chaos die ontstaan is omdat de fiscus bij tienduizenden bedrijven opnieuw gevraagd heeft om aanlevering van de jaargegevens 2006 voor de LB.

 

Daardoor zijn de prioriteiten bij de afdelingen LB verschoven en vis je achter het net als het op vlot afhandelen aankomt.

 

Je kunt de fiscus proberen wakker te maken door een schriftelijk verzoek tot de teruggave nogmaals in te dienen.

 

succes

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.