• 0

Lekkere introductie met een nieuwsbriefbom

Al een paar dagen wordt ik sufgespamd door een indoor golfcentrum uit Almere.

 

Normaliter niet iets om je zorgen of druk over te maken. 1 x klikken, toevoegen aan ongewenste afzenders en alles wordt automatisch geprullenbakkeerd.

 

Maar er lijkt wel iets vreemds aan de hand. Volgens hun website betrof het een foutje met de (onzichtbare) adreslijst van hun nieuwsbrief die volgens eigen zeggen een regel bevat waardoor iedere reactie op de nieuwsbrief automatisch naar alle ontvangers wordt verzonden? en ook niet te stoppen valt via hun eigen server of nieuwsbriefprovider?

 

Een feature die mij althans nog niet bekend was? Onzin, onkunde of kun je inderdaad onbewust zo'n zichzelf instandhoudende mailkettingbrief maken?

 

Of is dit een wel heel letterlijke interpretatie van een viral?

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kan heel makkelijk fout gaan, ik heb het zelf ook eens gepresteerd... :-[

 

Maar als je reacties krijgt kun je zoiets altijd stoppen natuurlijk.

Bij mij kwam het omdat ik een applicatie gebruikte die ik niet voldoende onder de knie had en daardoor had ik wat instellingen verkeerd ingesteld.

 

Maar de stop-knop lijkt me onverbiddelijk, toch? Bel of mail ze eens!

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Voor klanten hebben we ook wel eens een iedereen@bedrijf.nl aangemaakt die een mail stuurt naar alle mensen in dat bedrijf. Als je dat ook als afzender neerzet en je krijgt een reply erop dan is het logisch dat iedereen die mail dus iedere keer ontvangt.

 

Als hun nieuwsbrief@almeersegolfclub.nl hebben gemaakt en daar alle nieuwsbriefleden aan hebben gekoppeld en hier ook vanuit emailen kan het dus zo werken dat iedereen inderdaad alle reply's krijgt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.