• 0

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben zelf zo'n dienstverlener... Maar ik stuur meestal eerst een brief ;)

 

LOL.... Dat vind ik wel netjes. Ik krijg meestal een "Truus" aan de lijn, die door de directie is opgedragen wat te gaan rondbellen om daarmee haar "productiviteit" te verhogen. Vooral personeelsbeleid en telefonie.

  • 0

Wij hebben een poging gewaagd (https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=19698;start=0#msg166514) maar het was niet echt succesvol. Op korte termijn heb je dus even geen last meer van ons ;)

 

Even zonder grappen: Ik denk dat het voor sommige bedrijven echt wel werkt dus dat het niet zo snel zal stoppen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

  • 1

Ik ben zelf zo'n dienstverlener... Maar ik stuur meestal eerst een brief ;)

 

LOL.... Dat vind ik wel netjes. Ik krijg meestal een "Truus" aan de lijn, die door de directie is opgedragen wat te gaan rondbellen om daarmee haar "productiviteit" te verhogen. Vooral personeelsbeleid en telefonie.

 

Nee, daarin zal niet de essentie liggen van mijn producten/ diensten, ik leg meer de nadruk op gezondheid en verantwoord in de gezondheidszorg en vind het onverantwoord de werkgever stress toe te voegen door mijn belletje. Daarom stuur ik eerst een brief, die ze in alle rust kunnen lezen en kondig daarin aan na 2 tot 3 weken terug te bellen, of er een samenwerking mogelijk is.

 

Ik hecht gewoon wel veel waarde aan netheid...

  • 0

Tuurlijk mag je dat, sterker nog, ik zou het zetten op een "to-do-list" omdat vertrouwen binnen mijn branche van belang is, dus ook betrouwbaarheid van afspraken...

 

Daarnaast voor een evaluatie vind ik ook wel dat je een klant mag bellen, zo kun je nagaan of je je dienstverlening goed hebt afgestemd ja of nee.

  • 0

Ik hou ervan om schriftelijke reklame te krijgen. Dan kan meteen 95% de papierbak in en hoef ik niet naar zo'n doos te luisteren. Als je antwoord geeft begrijpen ze het 9 van de 10 keer niet eens..... ???

 

Dat komt omdat ze een belscript hebben en verder niets weten van het bedrijf of product, en ze niet in kunnen spelen op de koopwens van hen klant, denk ik tenminste... En ik merk, nu ik ook peuterspeelzalen dan toevallig bel, er regelmatig ruis op de lijn kan voorkomen, van zowel hen kant, of mijn kant (soms niet altijd vol bereik met de zakelijke telefoon). Dus kan door verschillende factoren komen. Maar volgens mij gebeurt ook 9 van de 10 keer telemarketing door een callcenter (maar dat suggereer ik nu, ik weet niet of er cijfers van zijn (vast wel)).

  • 0

Ik hou ervan om schriftelijke reklame te krijgen. Dan kan meteen 95% de papierbak in en hoef ik niet naar zo'n doos te luisteren.

 

Haal een Nee/Nee sticker, en je hoeft lang niet zo vaak meer naar de papiercontainer te lopen! :)

  • 0

Ooit de kans erin gezien om dan de eigen telefonische vaardigheden te oefenen?

 

Succès en groet,

 

Hans

 

(ga nu off-line, wil mij bij Italië - Roemenië alvast een beetje inleven met Welpjes en zo...)

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 38 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.