Ik zelf volg de huidige prijzen van de olie op de voet en het einde is nog lang niet in zicht, ik verwacht na de zomer dat de bezine 2 euro gaat kosten (nu op 1,61 euro) en de inflatie zal hoog uitvallen in 2009.
Kortom er komen donkere tijden aan voor Nederland maar daarom zie ik ook allerlei mogelijkheden.
Ik lees regelmatig het forum van www.peakoil.nl is zeer aan te raden.
Zeker voor de mensen die nog niet met het fenoneem peakoil in aanraking zijn geweest.
Er komt een dag en die komt.. dat de bezine te duur word voor minium-medium inkomen´s kortom de koopkracht gaat achter uit, de belangerijke eerste levensbehoefte´s worden belangerijker.
En olie zit in alles van kleding tot make up tot speelgoed tot je pc waar je nu achter zit ;D.
De voedsel prijzen stijgen ook alsmaar.
Mensen moeten keuze´s gaan maken.
Graag zou ik van jullie willen horen wat voor mogelijkheden er voor jou stad,dorp mogelijk is.
Ik denk zelf dat de fietsenzaken goeie zaken gaan doen in de komende jaren, zelfde als de electrische scooters,fietsen.
Maar ook Garageshops die je auto ombouwen voor zonnebloemolie,raapolie ect.
Maar ook dienstverlende zaken zoals geprivatiseerde taxi´s op waterstof.
Mini windmolens voor in de tuin,Zonnepanelen zullen nog meer in opmars komen.
Dus veel mensen gaan in zeer korte tijd switschen op zuinigere materialen.
Mijn excuses voor het niet helemaal in de juiste volgorde brengen van me mening ::). ben nog maar 21 :-[
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Brukkie1
Brukkie1
Beste, Ondernemers ;D
Ik zelf volg de huidige prijzen van de olie op de voet en het einde is nog lang niet in zicht, ik verwacht na de zomer dat de bezine 2 euro gaat kosten (nu op 1,61 euro) en de inflatie zal hoog uitvallen in 2009.
Kortom er komen donkere tijden aan voor Nederland maar daarom zie ik ook allerlei mogelijkheden.
Ik lees regelmatig het forum van www.peakoil.nl is zeer aan te raden.
Zeker voor de mensen die nog niet met het fenoneem peakoil in aanraking zijn geweest.
Er komt een dag en die komt.. dat de bezine te duur word voor minium-medium inkomen´s kortom de koopkracht gaat achter uit, de belangerijke eerste levensbehoefte´s worden belangerijker.
En olie zit in alles van kleding tot make up tot speelgoed tot je pc waar je nu achter zit ;D.
De voedsel prijzen stijgen ook alsmaar.
Mensen moeten keuze´s gaan maken.
Graag zou ik van jullie willen horen wat voor mogelijkheden er voor jou stad,dorp mogelijk is.
Ik denk zelf dat de fietsenzaken goeie zaken gaan doen in de komende jaren, zelfde als de electrische scooters,fietsen.
Maar ook Garageshops die je auto ombouwen voor zonnebloemolie,raapolie ect.
Maar ook dienstverlende zaken zoals geprivatiseerde taxi´s op waterstof.
Mini windmolens voor in de tuin,Zonnepanelen zullen nog meer in opmars komen.
Dus veel mensen gaan in zeer korte tijd switschen op zuinigere materialen.
Mijn excuses voor het niet helemaal in de juiste volgorde brengen van me mening ::). ben nog maar 21 :-[
Met vriendelijke groet,
Bruk
Edit Bold markeringen verwijderd
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16073-nieuwe-mogelijkheden-dankzij-de-stijgende-olie-prijzen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag