Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Klökske
Klökske
Een klant heeft een opdracht gegeven voor het schrijven van de teksten voor zijn site. Briefing heeft plaatsgevonden en de teksten zijn geschreven. Na een lange periode eindelijk een reactie van deze inmiddels gefuseerde klant. Ze zijn niet tevreden over de geleverde teksten. Geen enkel probleem, 2 correctierondes zijn immers voorzien. Afspraak gemaakt voor een nieuwe briefing en hiervoor ook een bevestiging gekregen. Enkele uren daarna een mailtje van de klant: zij zien af van een verdere samenwerking.
Mijn gevoel zegt dat zij door de fusie geen interesse meer hebben. Dat gevoel wordt bevestigd door de beschreven "fouten". Muggenzifterij in mijn ogen, daarnaast komt het overeen met de briefing.
Mijn algemene voorwaarden reppen niet over een dergelijke situatie. Wat nu? Gewoon een gedeelte factureren of heb ik geen poot om op te staan?
Dank jullie wel voor de reactie.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag