Jeroen Bakker Geplaatst: 4 juli 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 4 juli 2008 Spiksplinternieuw in je Higherlevel.nl-profiel is de optie om de naam, het internetadres en de RSS-feed van je Weblog op te geven. Met name die laatste wil ik speciaal onder de aandacht brengen: voer je namelijk je feed in, dan worden op gezette tijden de laatste berichten opgehaald en in je profiel getoond! Heb je net je feed toegevoegd dan kan het even duren voor de berichten getoond worden (maximaal 15 minuten). Zodra de berichten binnen zijn wordt voor andere leden in je profiel het tabblad 'Mijn Blog' zichtbaar. Anderen kunnen zo nader kennis met je maken via je weblogposts! Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 4 juli 2008 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 4 juli 2008 Handig! Ik heb gelijk mijn feedurl maar ingevuld! Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 4 juli 2008 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 4 juli 2008 Dit is cool! Ik ben juist bezig mijn blogs op te tuigen! Ik verwacht deze met een paar weken online te hebben. Het aardige van RSS is dat ik straks op mijn Nederlandstalige Blog mijn laatste NL-Twits toon, op mijn HL profiel de laatste NL-Blogposts en HL verwijst weer naar mijn LinkedIn pagina op welke weer links komen naar de Engelse Blog waar de E-Twits op verschijnen.... Syndication in optima forma... In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 4 juli 2008 P.S. Heb je geen blog maar Twitter je actief, dan mag dat er ook als feed in natuurlijk :) Link naar reactie
Michiel van Vlaardingen Geplaatst: 4 juli 2008 Michiel van Vlaardingen 245 17 Geplaatst: 4 juli 2008 Leuk :) Nu nog even kiezen welke 't moet worden... M'n persoonlijke dan maar. Moet ik toch maar weer eens aan de slag met wat meer syndication om te zorgen dat er één Michiel feed komt, met alles er in :) Focus op Site & Server Monitoring en Foto's uploaden Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 4 juli 2008 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 4 juli 2008 P.S. Heb je geen blog maar Twitter je actief, dan mag dat er ook als feed in natuurlijk :) Hebben jullie dat er speciaal voor Alef Arendsen bedacht? Deze man krijgt nog een vermelding in het Guinness Book of Records... In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 8 juli 2008 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 8 juli 2008 Hoezo? Alef is een redelijk gemiddelde Twitteraar. Bedoel je te zeggen dat Jij nog niet op Twitter bent ? :D Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 21 juli 2008 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 21 juli 2008 Twitter was even leuk omdat het nieuw was, maar ik moet nog even de juiste vorm vinden om Twitter als persoonlijke promotietool te gebruiken. Ik zou eigenlijk wel een RSS feed willen zien die mijn laatste bijdragen op HL weergeeft. Lijkt me wel aardig om mijn HL bijdragen op mijn blog terug te zien. Kan dat Jeroen? In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 21 juli 2008 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 21 juli 2008 Ik kan je voorspellen: dat kan. Nu al namelijk: ga naar je profiel en kijk eens rechtsonder: daar kan je de optie bekijken: zie de laatste 10 bijdragen van dit lid. Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 21 juli 2008 Ik kan je voorspellen: dat kan. Nu al namelijk: ga naar je profiel en kijk eens rechtsonder: daar kan je de optie bekijken: zie de laatste 10 bijdragen van dit lid. Maar dan heb je nog geen RSS-feed, om op je eigne blog te plaatsen :) Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 21 juli 2008 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 21 juli 2008 ah, als dat het doel is: nee. Maar dan mis je ook alle context van HL, dus lijkt mij wat vreemd overkomen op je site/blog. ;) Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 21 juli 2008 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 21 juli 2008 Ik denk dat dat wel meevalt... Ik zou op mijn blog wel van mijn laatste 10 bijdragen bijvoorbeeld het onderwerp willen laten zien. Klik op het onderwerp en je komt op HL op de juiste plek terecht... In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 21 juli 2008 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 21 juli 2008 Of wel "mijn laatste 10 berichten" 1:1 overnemen.... Zodra je dan op het bericht klikt kom je op HL terecht. Dat ziet er dan ongeveer zo uit, maar dan netjes opgemaakt in een kadertje enzo ;-) Recente berichten Re:[RE-DESIGN] Bloggende leden opgelet! Ik denk dat dat wel meevalt... Ik zou op mijn blog wel van mijn laatste 10 bijdragen bijvoorbeeld het onderwerp willen laten zien. Klik op het onderwerp en je komt op... Geplaatst: 1 minuut geleden Re:Welke bedrijfsvorm? Blijf alert! Ik zie bij veel (aankomend) ondernemers dat er eigenlijk maar twee opties zijn: éénmanszaak of BV. En als er samengewerkt gaat worden VOF of BV. Dat er nog vele ondernemingsvormen... Geplaatst: 9 uur geleden Re:[RE-DESIGN] Bloggende leden opgelet! Twitter was even leuk omdat het nieuw was, maar ik moet nog even de juiste vorm vinden om Twitter als persoonlijke promotietool te gebruiken. Ik zou eigenlijk wel een RSS... Geplaatst: 9 uur geleden Re:winkel openen ja of nee Nu heb ik een geweldig idee En hier gaat het dan vaak fout. Een ondernemer in spé met een idee, maar zonder PLAN. Je zoekt rechtvaardiging om een winkelruimte te... Geplaatst: 19 uur geleden Re:[RE-DESIGN HL] Bugs, foutjes, of andere onvolkomenheden? FF2 en FF3.... Met beide brosers YABBC - code probelemen.... Geplaatst: 19 juli 2008, om 22:46 Re:Opstarten werving en selectiebureau Norbert, Drink jij je koffie met één of twee klontjes suiker? Je bent welkom man! Geplaatst: 19 juli 2008, om 4:49 Re:wat als een verpachter failliet gaat? Degene die het verpacht is niet de verhuurder, deze zit dus al een paar maanden op zijn huur te wachten terwijl dit wel betaald is met de pachtsom. Het is... Geplaatst: 18 juli 2008, om 15:41 Re:Opstarten werving en selectiebureau Persoonlijk wordt ik heel droevig als ik hoor wat de verzorgsters van mijn wijlen oma betaald kregen om haar zo goed en kwaad als het gaat een min of meer... Geplaatst: 18 juli 2008, om 13:03 Re:Opstarten werving en selectiebureau Mwoa... valt wel mee hoor Bram, hooguit als een Märklin HO boemeltreintje. Maar ja ik reageer natuurlijk ook alleen maar op wat jij schrijft: WTF Wat zou de winstmarge... Geplaatst: 18 juli 2008, om 10:33 Re:wat als een verpachter failliet gaat? Odeon, Klopt. De pachtwet (die niet meer bestaat) heeft uitsluitend betrekking op agrarische grond en gebouwen. Maar ook in retail en horeca spreekt men in de praktijk over pacht. Google... Geplaatst: 18 juli 2008, om 10:01 In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 21 juli 2008 Auteur Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 21 juli 2008 Endan niet afgekapt na X tekens neem ik aan. Dat is wel te doen :) Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 21 juli 2008 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 21 juli 2008 Wel of niet afgekapt wellicht door de gebruiker instelbaar? Het gaat om de teaser... Ik wil straks al mijn blogs en forumbijdragen op de een of andere manier doorgelinkt hebben. Vindt Google leuk ;-) De forumbijdragen hoeven in eerste instantie van mij niet als blogpost te verschijnen. Een klein kader aan de zijkant is al heel wat. In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 22 juli 2008 Auteur Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 22 juli 2008 Check je profiel, rechts onder het kopje 'Recente berichten'! 8) Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 22 juli 2008 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 22 juli 2008 Swing! De mannen van Paragin staan voor niets. Nu snel een mashup maken, waardoor we 6 jaar historie kunnen uitzetten bij Dipity.com. Kijken hoe dat er uit ziet ;-D Dat ziet er dus zo uit : http://www.dipity.com/user/webwolff/timeline/Higherlevel Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Mikky Vrolijk Geplaatst: 23 juli 2008 Mikky Vrolijk Moderator+ 11,3k 479 Geplaatst: 23 juli 2008 Dat ziet er cool uit !!!! Ik vraag me af of meerdere deelnemers aan HL dit ook doen ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Tonino Geplaatst: 23 juli 2008 Tonino 1,7k 82 Geplaatst: 23 juli 2008 Leuk die RSS feeds in je profiel, maar hoe lang is "het kan even duren..."? Heb sinds gisteren m'n feed aangemeld, maar tot zover nog zonder resultaat.... Gr Mark Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 23 juli 2008 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 23 juli 2008 Geen idee. Overigens: die feeds zijn nu ongeveer 10 in getal. Denk niet dat je teruggaat tot 2005. Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Peter de Blieck Geplaatst: 23 juli 2008 Peter de Blieck 59 7 Geplaatst: 23 juli 2008 De feeds doen het weer. Er stond een feed tussen die een redirect header teruggaf.. vond de feedparser niet leuk. Er worden maximaal 10 entries per blog binnengehaald. Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 23 juli 2008 En Marks blog doet het ook inhoudelijk nu :) Link naar reactie
Tonino Geplaatst: 23 juli 2008 Tonino 1,7k 82 Geplaatst: 23 juli 2008 Super! Lange leven www.drupal.org! Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 23 juli 2008 Auteur Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 23 juli 2008 Super! Lange leven www.drupal.org! Drupal? ??? Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 23 juli 2008 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 23 juli 2008 Check je profiel, rechts onder het kopje 'Recente berichten'! 8) Of zoals mijn dochter het dan altijd zo fijntjes uitdrukt: Kewl! Super functionaliteit! Als mijn blog online gaat zal ik wel even linkspammen :o jama...damanie :o In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen