Ga naar inhoud

Besloten forumgedeelte

Geplaatst:

Erik!

Wellicht is het al eerder aan de orde geweest, maar met de zoekfunctie kon ik niks vinden. Ik mis eigenlijk op Higherlevel een besloten forumgedeelte. Voor dit gemis zijn twee redenen aan te wijzen: Google en privacy.

Zo ben ik bijvoorbeeld aan het stoeien met een idee voor mijn bedrijf. Waarbij ik graag eens feedback zou willen hebben. Een optie is natuurlijk binnen mijn omgeving ten rade gaan, hier zie ik echter geen heil in. Terwijl op Higherlevel leden rondstruinen die ongezouten hun mening geven, positief of negatief en vanuit allerlei invalshoeken/branches. Toch zal ik mijn vraagstelling niet op een openbaar gedeelte neerzetten. Google is immers altijd in de buurt van Higherlevel. Daarnaast gaat het ook niet iedere passant aan.

Is het dus mogelijk om een besloten gedeelte in te voeren met een flinke drempel om toegang te krijgen? Bijvoorbeeld pas bij 150 posts is dit gedeelte pas zichtbaar en krijgt men toegang tot het gesloten gedeelte. Ook zou dit gedeelte uitgesloten moeten worden van indexering door zoekmachines.

Hebben meer mensen interesse hierin? Wat zijn de meningen?

Featured Replies

Geplaatst:

ronaldinho

't Is gewoon een pure goudmijn, dit forum 8)

Op het gedeelte waar ik mij mee bezig houd, mis ik een besloten gedeelte totaal niet. Daar is anonimiseren voldoende, zeker met daarnaast de huidige direct-contactmogelijkheden (PM, etc). Ik denk dat de eventuele behoefte dus beperkt is tot hooguit enkele onderdelen, maar in hoeverre heb ik geen zicht op.

Wat mij betreft dus gewoon zo laten.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

Als duizenden mensen profiteren van dat advies, dan moet je die uren dus ook met die duizenden vermenigvuldigen. Immers, als ze het advies commercieel inhuren betalen ze alle duizend die 125 per uur. Dan heb je 125000 euro per dag aan advies, oftewel 4.5M per jaar.

Dat is nu precies de gedachte aan mijn vraag van een tijdje geleden: Kun je kennis en ervaring als eigen vermogen op de balans zetten? (Leuk he, hoe het circeltje dan weer rond wordt...)

ps. ruben, leuke berekening ;D

Dank je. Het kan soms dingen zo heerlijk duidelijk maken...

Geplaatst:

Ewout Wolff

Hai Ruben, volgens mij heet dat "Goodwill" in de boekhouderstaal.

Overigens: we hebben IETS meer dan 100 of 150 postende leden hoor, no worries. En in totaal? Reken er op dat tussen de 5500 en 6000 bezoekers hier per dag langskomen. Start counting your beans. ;)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.