Nu stond ik op het punt om het grootste deel voor een tijdje vast te zetten op een depositorekening bij deze bank toen in de krant de berichten stonden dat het met Fortis niet zo goed gaat.
Daarvan brak het koude zweet bij mij uit.
Hoe zit het met de bankgarantie voor een stamrecht bv?
Kan ik zonder fiscale gevolgen een deel van het geld bij een andere bank op een rekening zetten?
Is het misschien beter om helemaal bij Fortis op te stappen of loopt het allemaal zo'n vaart niet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SonjaV
SonjaV
Hallo Allemaal,
Ik heb net een stamrecht bv opgericht.
Het geld heb ik op een rekening bij Fortis gezet.
Nu stond ik op het punt om het grootste deel voor een tijdje vast te zetten op een depositorekening bij deze bank toen in de krant de berichten stonden dat het met Fortis niet zo goed gaat.
Daarvan brak het koude zweet bij mij uit.
Hoe zit het met de bankgarantie voor een stamrecht bv?
Kan ik zonder fiscale gevolgen een deel van het geld bij een andere bank op een rekening zetten?
Is het misschien beter om helemaal bij Fortis op te stappen of loopt het allemaal zo'n vaart niet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16347-geld-stamrecht-bv-verdelen-over-verschillende-bankrekeningen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag