Ik handel in tapijten en lever pas wanneer er betaald word. Nu heb ik een order ontvangen ten waarde van 65.000 euro.
Ik heb 2 problemen waarbij ik graag advies zou willen krijgen:
1. Ik moet bijbestellen bij mijn leverancier, maar heb daar geen liquide geld over omdat te doen. Ik houd alleen kleine voorraad aan. Mijn leverancier wil ook niks op krediet geven. En een lening vragen bij de bank is mij ook niet gelukt. Hoe kan ik de producten toch nog kopen?
2. Wanneer ik vraag aan de klant om de gehele 65.000 euro over te schrijven naar mijn bank accepteert hij dat niet. Hij wil pas betalen na levering. Hoe weet ik dat hij wel of niet gaat betalen?
Allereerst wil ik natuurlijk dat hij 100% vooruitbetaald. Maar hoe kan ik de zekerheid geven aan hem dat ik te vetrouwen ben?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mob
mob
Beste Zakenlui,
Ik handel in tapijten en lever pas wanneer er betaald word. Nu heb ik een order ontvangen ten waarde van 65.000 euro.
Ik heb 2 problemen waarbij ik graag advies zou willen krijgen:
1. Ik moet bijbestellen bij mijn leverancier, maar heb daar geen liquide geld over omdat te doen. Ik houd alleen kleine voorraad aan. Mijn leverancier wil ook niks op krediet geven. En een lening vragen bij de bank is mij ook niet gelukt. Hoe kan ik de producten toch nog kopen?
2. Wanneer ik vraag aan de klant om de gehele 65.000 euro over te schrijven naar mijn bank accepteert hij dat niet. Hij wil pas betalen na levering. Hoe weet ik dat hij wel of niet gaat betalen?
Allereerst wil ik natuurlijk dat hij 100% vooruitbetaald. Maar hoe kan ik de zekerheid geven aan hem dat ik te vetrouwen ben?
Graag uw advies,
bvd
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16519-heb-een-order-ontvangen-van-%E2%82%AC65000-maar-kan-hem-niet-vervullen-wat-te-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag