Vandaag kreeg ik een e-mailtje van mijn juridisch medewerker van de FNV binnen over een klant met een zaak die al zo'n 2 jaar loopt over een oninbaar bedrag van zo'n 2000 euro. Het leek goed te gaan, alles liep wel vrij soepel, maar nu blijkt mijn oude klant onvindbaar in Nederland. Ik had via Hyves gezien dat ze in Amsterdam zou wonen, maar ze kunnen haar verder niet traceren in Amsterdam of haar oude woonplaats. Nu dus een mailtje gekregen met de mededeling dat ik het bedrag als oninbaar dien te administrateren omdat er juridisch geen weg meer mogelijk is... Bah!!!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Romano Sandee
Vandaag kreeg ik een e-mailtje van mijn juridisch medewerker van de FNV binnen over een klant met een zaak die al zo'n 2 jaar loopt over een oninbaar bedrag van zo'n 2000 euro. Het leek goed te gaan, alles liep wel vrij soepel, maar nu blijkt mijn oude klant onvindbaar in Nederland. Ik had via Hyves gezien dat ze in Amsterdam zou wonen, maar ze kunnen haar verder niet traceren in Amsterdam of haar oude woonplaats. Nu dus een mailtje gekregen met de mededeling dat ik het bedrag als oninbaar dien te administrateren omdat er juridisch geen weg meer mogelijk is... Bah!!!
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16670-debiteur-is-verhuisd-is-er-nog-iets-mogelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
46 antwoorden op deze vraag