Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ewout Wolff
Er zijn nu dagelijks 6.000 - 7.000 unieke bezoekers aan HigherLevel en mijn verwachting is dat dit verdubbelt in 1 jaar.
Dat maakt dit forum zeer geschikt en misschien zelfs representatief om stemmingen te peilen. Zo je wilt: kunnen we een experiment doen met de , Collective Hive Mind die in dit geval rond en in Higherlevel hangt.
Daarnaast lijkt het mij een aardig onderwerp, om de algemene stemming van leden van het forum te peilen.
Om eenvoudig te beginnen: wat is volgens jou de stemming van de Economie, zoals jij het kan waarnemen? Natuurlijk kan je het kort houden door te zeggen : "Goed" of "Slecht". Des te interessanter wordt het volgens mij als je aangeeft waarom. Bijvoorbeeld: dat je ziet dat mensen dure luxe zaken kopen. Of dat je ineens veel nieuwe klanten krijgt, of dat bestaande klanten veel minder orders bij je aanbrengen.
Kortom: hoe gaat het met de economie, volgens jou?
Online marketing manager Onedaycompany
http://twitter.com/ewoutwolff