Nieuw op dit forum en druk bezig met een ondernemingsplan. Nog weinig kennis hiervan dus er komt veel nieuwe info op me af maar heb al een aantal cijfers gekregen/gevonden nu de volgende vraag.
Ik zou graag willen weten hoe je berekent hoeveel mensen% ook daadwerkelijk naar je winkel zullen komen en dan ook nog voor een bepaald bedrag besteed.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sara4
Sara4
Hallo,
Nieuw op dit forum en druk bezig met een ondernemingsplan. Nog weinig kennis hiervan dus er komt veel nieuwe info op me af maar heb al een aantal cijfers gekregen/gevonden nu de volgende vraag.
Ik zou graag willen weten hoe je berekent hoeveel mensen% ook daadwerkelijk naar je winkel zullen komen en dan ook nog voor een bepaald bedrag besteed.
graag lees ik de reaktie's
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17017-hoe-bereken-ik-het-aantal-mensen-wat-je-in-de-winkel-kunt-verwachten-uitgave/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag