evn voorstellen , ik ben tino 35 jaar en sinds 1 jaar zzper.
ik zit met een probleempje en wilde graag van wat mensen antwoorden hebben.
Ik heb sinds 1 jaar een bedrijf werkzaam in de bouw, ook heb ik een accountant die voor mij mijn boekhouding verzorgd.
alleen het probleem is dat de facturen die ik krijg, naar mijn mening absurd hoog blijken te zijn.
om een voorbeeld te noemen, op jaar basis heb ik zo`n 500 mutaties, ik verstuur gemiddeld 40 facturen p/jaar.
mijn accountant, heeft voor het inboeken van de mutaties het elektronische aangifte 4 kwartalen btw en ib 2007 totaal 25 uur bij mij gedeclareerd totale kosten 3600 euro ex btw.
zoals boven gezegd heb ik een klein bedrijfje en vind 25 uren best wel veel, ik geef alles keurig geordend bij hem.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tino35
tino35
Goedendag allemaal,
evn voorstellen , ik ben tino 35 jaar en sinds 1 jaar zzper.
ik zit met een probleempje en wilde graag van wat mensen antwoorden hebben.
Ik heb sinds 1 jaar een bedrijf werkzaam in de bouw, ook heb ik een accountant die voor mij mijn boekhouding verzorgd.
alleen het probleem is dat de facturen die ik krijg, naar mijn mening absurd hoog blijken te zijn.
om een voorbeeld te noemen, op jaar basis heb ik zo`n 500 mutaties, ik verstuur gemiddeld 40 facturen p/jaar.
mijn accountant, heeft voor het inboeken van de mutaties het elektronische aangifte 4 kwartalen btw en ib 2007 totaal 25 uur bij mij gedeclareerd totale kosten 3600 euro ex btw.
zoals boven gezegd heb ik een klein bedrijfje en vind 25 uren best wel veel, ik geef alles keurig geordend bij hem.
jullie advies graag?
bijvoorbaat dank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17199-ben-ik-veel-te-duur-uit/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag