hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen met het volgende probleem:
Ik heb recent een bedrijfswagen gekocht bij een dealer. De bedoeling is dat de bedrijfswagen op naam van mijn Ltd komt. Mij is altijd verteld dat een Ltd rechtensgelijk is aan een BV. De Ltd is ingeschreven in de Nederlandse kamer van koophandel. Bij overschrijving op het postkantoor kon de (vriendelijke) baliemedewerkster mij niet verder helpen aangezien haar systeem aangaf dat het een buitenlandse rechtspersoon betrof. Mijns inziens niet terecht (aangezien ingeschreven in Nederlandse kamer van koophandel).
Ik wil uiteraard de BTW terug kunnen vorderen....kunnen jullie mij vertellen wat de beste actie is?
De volgende acties zijn al ondernomen door mij:
RDW benaderd...tot op heden geen inhoudelijke reactie
KvK benaderd....tot op heden geen inhoudelijke reactie
Bedrijf benadert dat mij de Ltd verkocht heeft. Deze zegt geen dergelijke ervaringen te hebben.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fabian_530d
fabian_530d
Geachte forumlezers,
hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen met het volgende probleem:
Ik heb recent een bedrijfswagen gekocht bij een dealer. De bedoeling is dat de bedrijfswagen op naam van mijn Ltd komt. Mij is altijd verteld dat een Ltd rechtensgelijk is aan een BV. De Ltd is ingeschreven in de Nederlandse kamer van koophandel. Bij overschrijving op het postkantoor kon de (vriendelijke) baliemedewerkster mij niet verder helpen aangezien haar systeem aangaf dat het een buitenlandse rechtspersoon betrof. Mijns inziens niet terecht (aangezien ingeschreven in Nederlandse kamer van koophandel).
Ik wil uiteraard de BTW terug kunnen vorderen....kunnen jullie mij vertellen wat de beste actie is?
De volgende acties zijn al ondernomen door mij:
RDW benaderd...tot op heden geen inhoudelijke reactie
KvK benaderd....tot op heden geen inhoudelijke reactie
Bedrijf benadert dat mij de Ltd verkocht heeft. Deze zegt geen dergelijke ervaringen te hebben.
Dank alvast voor iedere tip.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17379-overschrijven-van-auto-naar-ltd-postkantoor-weigert-overschrijving/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag