Ik heb een verkeerde jurk geleverd gekregen van mijn leverancier.
Nu heb ik een boze klant en ze wilt dat ik deze jurk voor haar aanpas. Dit wil ik ook voor haar gaan proberen.
Maar mijn klant gaat aanstaande zondag al trouwen!! Nu wilt zij dat ik een nieuwe jurk voor haar koop, of haar de jurk levert die zij heeft besteld.
Wat kan ik nu doen, want ik weet bijna zeker dat de jurk niet op tijd af is.
Ze wilt juridische stappen ondernemen, Is het juridisch gezien mogelijk dat ik moet opdraaien voor de kosten van een nieuwe jurk en of haar advocaat kosten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jamieb21
jamieb21
Wie kan mij helpen??
Ik heb een bruidsmode winkel
Ik heb een verkeerde jurk geleverd gekregen van mijn leverancier.
Nu heb ik een boze klant en ze wilt dat ik deze jurk voor haar aanpas. Dit wil ik ook voor haar gaan proberen.
Maar mijn klant gaat aanstaande zondag al trouwen!! Nu wilt zij dat ik een nieuwe jurk voor haar koop, of haar de jurk levert die zij heeft besteld.
Wat kan ik nu doen, want ik weet bijna zeker dat de jurk niet op tijd af is.
Ze wilt juridische stappen ondernemen, Is het juridisch gezien mogelijk dat ik moet opdraaien voor de kosten van een nieuwe jurk en of haar advocaat kosten?
Ik hoop zo spoedig mogelijk iets te horen.
Met vriendelijke groet
Edit Mod: titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17440-wie-is-de-dupe-van-verkeerde-levering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag