• 0

registeren bezoekers

Geachte mede-ondernemers,

 

Ik ga op 21-22-23 november 2008 deelnemen aan de Yunior beurs " van buik tot baby" in het Arnhem Rijnhal, en daarom zou ik heel graag willen weten hoe ik het beste de bezoekers kan laten registeren voor toekomstige nieuwsbrieven of voor mijn hyvespagina.

 

ik wil even zeker weten wat het gebruikelijke wijze is om bezoekers te registeren voor een beurs.

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin Wong

www.baby-rocks.nl

 

 

 

 

 

 

Baby Rocks - De winkel voor exclusieve producten voor u en uw baby

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wie zijn je bezoekers, is dit een geslotenbeurs voor het bedrijfsleven of voor consumenten?

 

Als standhouder op beide types beurzen merk ik dat het moeilijk is de bezoeker vast te houden, een vissekom waarin kaartjes worden gedaan werkt soms maar ik merk dat een geinteresseerde die de moeite neemt een gesprek te beginnen veel meer waarde oplevert dan de 'pennen-graaier' die uit is op goedkoop voordeel.

 

Je kan altijd een gedeelte graaispul met je naam erop uitdelen, denk bv aan wuppies die je op kleding kan plakken, een hoge attentiewaarde hebben en ook andere bezoekers van de beurs prikkelen.

Voor de serieus geinteresseerde klant een waardevoller geschenk zodat hij ook nog na de beurs aan je denkt. Geef bv een link door op je site waar hij een nummer van de cd's gratis kan downloaden. Zo is je actie meetbaar, relatief goedkoop en komen de bezoekers in aanraking met je andere producten.

 

Succes op de beurs,

Rick

 

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

Bij beurzen is het vooral een kwestie van opvallen. Al regelmatig beurzen tegengekomen waar de hele rij een vissekom voor visitekaartjes en dito prijsvraag heeft staan. Dan schiet het z'n doel snel voorbij of je trekt het verkeerde publiek.

 

Tip: naast uiteraard zoveel mogelijk persoonlijk contact en langs die weg verzamelen van NAW-info ("mag ik uw naam, (email)adres noteren...) , moet je vooral iets origineels hebben (wat het uiteraard ook makkelijker maakt om met mensen in contact te komen)

 

Bij Pon huurden we bijvoorbeeld een goochelaar in die kleine trucjes met het langslopende publiek uithaalde en ze daarna uitnodigde voor een nader gesprek op onze stand. Tot onze niet geringe verbazing bleek die goochelaar ook heel goed in staat om de "kijkers" van de "kopers" te onderscheiden: die beurs leverde een ongekend hoog resultaat op en zelfs 3 jaar later weten mensen zich die goochelaar nog te herinneren.

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Op een beurs voor secretaresses heb ik ooit eens een sneltekenaar neergezet. Na het invullen van een vragenformulier tekende deze een vrolijke karikatuur van de dame en enkele heer.

 

Gevolg: enorme drukte voor de stand, een rij voor de tekenaar en we haalden een schat aan informatie binnen.

 

Minder leuk voor de stands om ons heen: de rij wachtenden blokkeerde het pad en hun bezoekersaantallen liepen terug. Zeiden ze. Kan ook jaloezie zijn geweest natuurlijk ...

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie
  • 0

Ook eens te overwegen: niet stilstaan maar zelf bewegen.( Moet je wel standhouder voor zijn, ander wordt je de zaal uit gewerkt)

 

Op een contact-NL beurs in Rotterdam liepen mijn compagnon Arjan en ik in witte doktersjas met stethoscoop rond. We deelden kleine blikjes met pepermunt (en reclame-uiting) uit in ruil voor businesscards en een kort praatje met interessante prospects. Ook die beurs leverde een hele hoop op...

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Heb je daar internetaansluiting?

 

Zo ja, zet een PC/laptop neer en laat mensen zichzelf direct registreren (achteraf doen ze het niet meer) voor je nieuwsbrief of je hyvespagina.

 

Je verloot de PC/laptop onder de aanmelders (afhankelijk van je budget natuurlijk, en van de waarde die je toekent aan de op die manier verkregen gegevens)

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor al jullie reacties, ik ga hier even goed over nadenken.

 

Ik hoop hierdoor natuurlijk nieuwe klanten te trekken voor mijn webshop.

 

Ja, dit wordt echt een B2C beurs waar ik mijn doelgroep zal treffen. (bijvoorbeeld zwangere vrouwen of bezoekers die pas ouders zijn geworden.

 

Met vriendelijke groet,

 

Kevin Wong

www.baby-rocks.nl

Baby Rocks - De winkel voor exclusieve producten voor u en uw baby

Link naar reactie
  • 0

Net even je website bezocht en gezien dat je op de nieuwspagina al melding maakt van de beurs. Een link naar de beurs ontbrak maar als ik ga googlen dan kom ik ook een plattegrond van de beurs tegen met een heleboel standplaatsen.

 

Waar sta jij en kan de bezoeker je eenvoudig vinden?

Misschien en idee om een kortingsbon (geldig tijdens beurs) op je site te zetten of te melden dat je een kortingsbon naar een ieder stuurt die zijn e-mailadres aan je doorgeeft.

 

Een goed weekend,

 

Rick

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.