Ondernemers / actualiteiten humor

Aanbevolen berichten

Ik vind het wel tekenend. Door die kredietcrisis krijg ik steeds meer het gevoel dat geld eigenlijk maar een illusie is en dat zijn mensen die een baan hebben in het verkopen van illusies. Jarenlang is dat goed gegaan, streken ze dikke bonussen op , die ze dan helaas weer misschien bij Ijslandse banken hebben belegd. Maar ja, moeten wij daarmee zitten ???

 

 

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Elke bedrijfstak kent zijn risico's. dus tja..

enne Cath .. mooi gezegd... ;)

 

en die beelden kunnen al in een eerder stadium gemaakt zijn en hoeft helemaal niet gelinked te zijn aan de huidige fin. crisis..

Link naar reactie

Renee, ik snap je opmerking maar leedvermaak zit in ontzettend veel soorten humor, soms wat expliciet en anders weer erg impliciet. Het is maar net wie zich wat aantrekt en op welk moment. :) Zullen we als regel aanhouden dat bij elke gemaakte post je iets leuks moet posten? :)

 

Ik heb erg genoten van dit satirische interview over krediet crisis. Credits voor Christine die dit op Twitter heeft gepost:

 

 

Amande: hilarisch... "Bloke from Poland". ;D

Link naar reactie
Renee, ik snap je opmerking maar leedvermaak zit in ontzettend veel soorten humor

 

Nou, ik geloof het niet, dat je mijn opmerking snapt. Ik bedoel dat het verzamelen van foto's in het kader van iets actueels geen humor is. Leedvermaak is het ook niet, slechts domweg foto's foto's verzamelen. Doe me dan maar John Cleese...

 

http://www.deventercentraal.nl/algemeen/leuk-voor-komend-weekend.html

 

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie

Renee, ik snap je opmerking maar leedvermaak zit in ontzettend veel soorten humor

 

Nou, ik geloof het niet, dat je mijn opmerking snapt. Ik bedoel dat het verzamelen van foto's in het kader van iets actueels geen humor is. Leedvermaak is het ook niet, slechts domweg foto's foto's verzamelen. Doe me dan maar John Cleese...

 

http://www.deventercentraal.nl/algemeen/leuk-voor-komend-weekend.html

 

 

 

Volgens mij ging het Pawelotti hier gewoon om een aanzwengeling van de discussie over de krediet crisis en niet zozeer om wat nu humor is of niet, want daar worden we het toch nooit over eens,

Link naar reactie
geplaatst door: Cath geplaatst op: Vandaag om 00:53:38

Quote : René Zonneveld op Vandaag om 00:22:45

Quote:

Renee, ik snap je opmerking maar leedvermaak zit in ontzettend veel soorten humor

 

 

Nou, ik geloof het niet, dat je mijn opmerking snapt. Ik bedoel dat het verzamelen van foto's in het kader van iets actueels geen humor is. Leedvermaak is het ook niet, slechts domweg foto's foto's verzamelen. Doe me dan maar John Cleese...

 

http://www.deventercentraal.nl/algemeen/leuk-voor-komend-weekend.html

 

 

 

 

 

Volgens mij ging het Pawelotti hier gewoon om een aanzwengeling van de discussie over de krediet crisis en niet zozeer om wat nu humor is of niet, want daar worden we het toch nooit over eens,

 

 

Zullen we er maar gewoon van uit gaan dat Pawelotti goede bedoelingen had ?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.