SMS spam van Vodafone

Aanbevolen berichten

Ik snap niet dat bedrijven daar nog in investeren. Gisteren had ik ook een Vodafone cold caller aan de lijn. Meteen die standaard "overval" techniek. Met zo'n verkapt verhaaltje om je telefonisch een toezegging te laten doen om bladiebla voor drie maanden gratis te nemen .... ja ja en dan met stilzwijgende verlenging in de voorwaarden. Zucht.

Het lijkt er trouwens op of men met nummers, of personen in bestanden verhandelt, en daarbij kenmerken opneemt. Sinds ik een aantal keren resoluut dat cold calling gedoe heb afgekapt met de mededeling dat ik het niet goed vind mij op te bellen zonder te vragen of het gelegen komt, ben ik een aantal keren gebeld en werd dat wel door verschillende mensen gevraagd, ra ra ... Inderdaad, stop met dat gespam, volgens mij lijden bedrijven met dat soort praktijken imago schade.

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie

Zowaar nu al een reactie van Vodafone:

 

Geachte klant,

 

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u een bericht heeft gepost via https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=12;action=display;threadid=21834

 

 

Wegens veiligheids overwegingen ben ik niet gemachtigd om deze link te openen en door te sturen naar de desbetreffende afdeling. Ik moet u vragen om via www.vodafone.nl/overvodafone uw reactie aan ons toe te sturen. Mijn excuses voor het ongemak.

 

Heeft u nog vragen over dit antwoord, dan kunt u binnen 7 dagen reageren. Ga naar Mijn Support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

 

 

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice

 

Interessant, ik BEN helemaal geen klant en ga dat ook niet worden zo. Heb het 1e bericht gecopy/paste in een retourmail.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 331 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.